11 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben vandaag ook 40+4 en heb precies hetzelfde. Ik eet gewoon extra dingen (een extra boterham bij de lunch) en spreid mijn 'snacks' (fruit, crackers, kwark) wat meer over de dag uit. Maar ik pak ook wat vaker een bakje ijs of wat chipjes hoor. Ik ben nogal van: als je honger hebt, moet je eten. Mijn lichaam zal het wel nodig hebben denk ik.

5 jaar geleden

Nou fijn om te horen dat ik niet de enige ben!! Ik denk dat ik inderdaad ook maar iets ga toegeven aan een ijsje, zoveel kwaad zal dat ook niet doen 🙃

5 jaar geleden

Reactie op Bebe21

Nou fijn om te horen dat ik niet de enige ben!! Ik denk dat ik inderdaad oo ...
Tenzij je dat eigenlijk niet mag vanwege zwangerschapsdiabetis o.i.d. en je niet meteen 5 liter ijs achterover gooit, zal dat wel meevallen denk ik inderdaad 😁. Er is nu ook een ander topic over wat te eten zodra je bevallen bent, ik moet zeggen dat ik al honger krijg van alleen het lezen ervan haha 🙈

5 jaar geleden

Ik ben ook bijna 40 weken, en ook alleen maar honger de hele dag door 😂 sta er zelf soms van te kijken

5 jaar geleden

39 weken en zeer herkenbaar.. heb me er aan overgeven en eet alles 🙈weegschaal gaf een kilo eraf aan!! Dus ik denk dat ik het hard nodig heb hahhaa

5 jaar geleden

39+4 en heel herkenbaar. Ik geef er maar gewoon aan toe, probeer het een beetje gezond te houden maar 2 ijsjes op een dag gun ik mezelf nu ook 🙈

5 jaar geleden

39.4 weken.. heerlijk al die ijsjes momenteel en ik heb ook constant trek..

5 jaar geleden

Ik ben zelf 40+6 op dit moment en dit heb de laatste dagen heel erg icm diarree😭😭. Ik las ergens dat het een teken kan zijn van een naderende bevalling. Dat onze lichaam energie aan het vergaren is. Maar ik vind er niet zo heel veel over terug. Hopen dat dat het is. Ik ben het helemaal zat namelijk.. 😥

5 jaar geleden

Ik ben zelf 40+6 op dit moment en dit heb de laatste dagen heel erg icm dia ...
Dat zou een mooi voorteken zijn! Van die diarree heb ik inderdaad ook gehoord, schijnt ook de baarmoeder te prikkelen.. ik hoop het mee voor je! 🤞🤗 Helaas hier het tegenovergestelde probleem, dus weinig vertrouwen!

5 jaar geleden

Reactie op Bebe21

Dat zou een mooi voorteken zijn! Van die diarree heb ik inderdaad ook gehoo ...
Ja ik hoop het. Het is al een paar dagen echt aan het rommelen, maar zet niet door helaas. Hopelijk dat het strippen morgen wel effect heeft. 😅

5 jaar geleden

Ik ben 39.3 en aflopen dagen ook continue honger. Hele zwangerschap netjes op gelet, maar zoals hieronder beschreven staat… 2 ijsjes of toch dat andere lekkers. Waar ik zin in heb. 🤭. Ene x zin in zoet en andere x zin in hartig. Lichaam heeft het nodig denk ik dan 🤷🏼‍♀️. Heb ook nog nooit zo vaak hagelslag op m’n brood gesmeerd 😂😂. Gewoon nog ff lekker genieten… en goede voorbereiding op wat komen gaat. 😌