Hoihoi,
Mijn zoontje van 11 maanden is de laatste dagen weer veeeel aan het huilen. Niks is goed, op schoot, op de grond, in de box, in de kinderstoel, op de commode. Als hij moet eten gaat dat met een hoop gedoe gepaard, hoofd achterover gooien en blèren. We hebben van eind januari tot half april precies dit gehad en ik heb het gevoel dat het allemaal net weer rustig was en nu lijkt het weer te beginnen.. We zijn toen ook bij de dokter en in het ziekenhuis geweest, er is gelukkig niks gevonden. Maar zoooo frustrerend dat het nu weer terug lijkt te zijn😫
Huilen jullie kindjes ook zo veel, is dit normaal? Het lijkt ook echt meer humeurig/boos dan echt verdrietig. Eerlijk gezegd kan ik er niet meer tegen, ik ben al overbelast dus misschien komt het mede daardoor dat ik het niet meer kan hebben.. Voor mij voelen die dingen ook niet als een fase, eerder de leuke momenten voelen als een fase en dan is het wachten tot de volgende bom barst. Als ik terugkijk naar het afgelopen jaar heb ik echt het idee dat het meer weken slecht is gegaan dan goed. Maar misschien is zijn gedrag wel compleet normaal en kunnen andere moeders het gewoon beter handelen? Pff ik weet het even niet meer, moest gewoon even van me af zeuren denk ik😉