10 Reacties
2 jaar geleden
Onze kleine heeft de afgelopen dagen last gehad van het doorkomen van tandje nr 5. Niet zoveel last gehad van veel poepluiers en luieruitslag gelukkig. zijn 2de boventandje daarintegen had ie inderdaad ook zo'n 6 a 7 poepluiers per dag pfff haha. En kapotte billetjes. Heel veel sudocreme gesmeerd toen haha. Het kan inderdaad te maken hebben al met tandjes ook al zie je nu nog niks. Dan zitten ze al wel te duwen denk ik
2 jaar geleden
Mijn dochter heeft nu ook telkens poepluiers die erlangs gaan. Terwijl het niet dun is ofzo. Ik denk ook dat ze een tandje krijgt. Timing is beetje vervelend want we gaan een weekendje weg. Dus ik heb de halve klrerenkast van haar maar ingepakt
2 jaar geleden
Ohw wat herkenbaar! Wij hebben wel echt meerdere weken achter elkaar 6,7 of zelfs wel 8 poepbroeken gehad, niet dun maar wel veel! En nu zijn er meerdere tandjes door en heeft hij maar 2 poepbroeken!
Had graag gezegd dat het met een paar dagen klaar was, maar hier dus echt meerdere weken gehad…
Voor de kapotte billen ben ik gewoon fan sudocreme… lekker dik erop en schone luier weer aan de billen en dan zie ik daarna al direct vooruitgang… wellicht voor de billen die al kapot zijn… even in bad of wasbak billen wassen met water… dat helpt altijd wel tegen de pijn…
2 jaar geleden
Kan heel goed hoor! Toen onze kleine ook in zo'n tandjes-periode zat poepte die ook vaak zo'n 6 a 7 keer per dag. Dus kan er inderdaad mee te maken hebben. Je zou ook nog even in het mondje kunnen kijken of je een puntje ziet doorkomen. Meestal gaan ze zoveel poepen zodra er een puntje door het tandvlees komt