7 Reacties
5 jaar geleden
Hier ook erg last van, had laatst alles nog pas gewisseld, en dezelfde nacht weer zeiknat van het zweten. Ik slaap liever met raam open, werkt goed bij mij, maar mijn weer absoluut niet馃槪 Denk toch dat we van plek moet wisselen in bed zodat ik bij het raam kant slaap met raam open.
5 jaar geleden
Hee.. Even nagedacht om dit te posten.. Ik wil je uiteraard niet bang maken, maar de laatste keren dat ik, zoals jij, echt badend in het zweet wakker werd, toen bleek er echt heel iets anders aan de hand te zijn. Ik was veel afgevallen zonder moeite te doen, heel moe, nachtzweten en had ineens een zwelling die er niet hoorde te zitten.. Ik zou voor de zekerheid mijn bloed toch extra even laten checken bij de dokter. Het zal wel niks zijn, maar even laten checken kan nooit kwaad..
5 jaar geleden
Lijkt mij niet zo erg als je dit af en toe hebt. Als je zwanger bent kun je het ook echt warmer hebben of heel wild dromen. Maar als het echt elke nacht zo heftig is zou ik toch even de verloskundige bellen. Wellicht ook je bloed laten checken bij de dokter. Je kan namelijk ook zweten als je ziek bent of als er iets niet goed is in je lichaam. Liever iets te voorzichtig nu je zwanger bent toch馃槉
5 jaar geleden
Extra zweten tijdens je zwangerschap komt voor, zie ook:
https://www.zwangerenportaal.nl/zwanger/kwaaltjes-en-klachten/zweten-en-opvliegers-tijdens-de-zwangerschap
Als je je zorgen maakt, gewoon even de verloskundige bellen.
5 jaar geleden
Bedankt voor jullie reacties! Ik zal voor de zekerheid de verloskundige even bellen vandaag!