Hoi allemaal,
Ik heb lang getwijfeld dit topic te openen nadat ik een tijd geleden een topic over vegan baby's heb geopend en daar veel trieste reacties in kreeg. Er werd veel in gediscussieerd en off-topic gegaan.馃様
Even voor de duidelijkheid: indien je je niet kan vinden of kan neerleggen bij het feit dat iemand geen vlees of geen dierlijke producten consumeert voel je dan vooral NIET geroepen om te reageren, druk op het pijltje terug en ga verder met je leven. 馃
Ik zoek eigenlijk mensen die tips kunnen geven over het groentehapje of broodbeleg. En eventueel zelfs nog andere dingen..
Zelf ben ik van Belgi毛, hier wordt bij kind en gezin aangeraden om Quorn, Tofu, kikkererwten, linzen,.. te gebruiken.
We voeden ons zoontje vegetarisch op, eten zelf ook vegetarisch en veel veganistisch omdat ik lactoseintolerant ben.
Ons zoontje is allergisch voor koemelkeiwit.
Tot nu toe gaven we boterhammen met plantaardige boter, pindakaas, zelfgemaakte fruitmoes, vega pat茅 van kips, stroop van de kleine keuken.
Bij de groentehapjes gaf ik enkel groenten en (zoete) aardappel als basis en Quorn-stukjes als vleesvervanger.
Ik kijk uit naar leuke tips!
Alvast bedankt 馃檶馃徎鈽猴笍