28 Reacties
5 jaar geleden
Ik was ook vegetarisch, tot wanneer mijn ex zonder te weten een broodje gaaf waar vlees in zit, sinds toen was k zo erg boos nu eet k soms vlees en tijdens mijn zwangerschap wil k geen vlees wel vis! Ik moet nogs herzien wanneer dat k volledig vegetarisch wil worden🤔🤗
5 jaar geleden
Haha, ja.. zo lastig!
Ik at eigenlijk ook zo volledig mogelijk plantaardig, maar dat kan ik nu niet meer bolwerken.
Kijk nu wat meer naar de vegetarische slager producten.. normaal eet ik geen vleesvervangers, maar om mijn craving een beetje tegemoet te komen, maar wel.
5 jaar geleden
Ik eet voornamelijk vegan, niet heel strikt. Maar heb nu heel veel zin in zuivel en soms zelfs vlees. Ik eet nu gewoon waar ik behoefte aan heb. Je kunt ook biologisch zuivel of vlees halen en na de bevalling heb je er misschien vanzelf weer geen trek in😋
5 jaar geleden
Zo fijn die herkenning! Al ruim 20 jaar vegetariër en al heel de tijd trek in vlees. En ook alleen van die goedkope rommelt Unox knakworst, kibbelingen dat soort dingen. 🙊. Ik hou stug vol maar makkelijk is het niet.
Normaal probeer ik zoveel mogelijk ook nog vegan te doen maar ik heb zoveel trek in melk, dat ik dat maar los heb gelaten.
5 jaar geleden
Ik ben ook vegetarisch maar heb laatst een paar x een stukje kip gehad.. daar had in zo’n zin in.. ik geloof dat
Mijn lichaam dat dan echt even nodig heeft🤷♀️. Eet nu niet alleen meer voor mijzelf denk ik dan maar..
5 jaar geleden
Omg ik ben men leven lang al vegetarisch.. sinds men 8 al geen snoepjes meer met gelatine gegeten en nu ineens kan ik er niet vanaf blijven.. kip en Bolognese vind ik echt verschrikkelijk stinken maar ik kreeg ineens zin in stoofvlees 🤯 ma ben blij dat ik precies niet de enige ben
5 jaar geleden
Herkenbaar! Ik eet veel vegan/vega, niet altijd even strikt maar de cravings winnen het nu... Vervelender vind ik dat ik bij het denken aan groenten en salades al naar wordt, dat maakt het lastig te eten terwijl ik toch eigenlijk zo veel mogelijk vitamientjes binnen wil krijgen. Scheelt dat fruit er wel makkelijk in gaat.
5 jaar geleden
Herkenbaar hoor. Ik eet sinds 2 jaar vegetarisch maar heb sinds kort dus verschrikkelijk veel zin in een BigMac ... Ik ga het niet doen want het is troep haha. Ik heb nu voor vanavond zo'n sappige Vega burger gehaald. Net zo lekker. Heb ook super veel zin in winegums maar ik eet uit principe ook geen gelatine, en dat zit in alle winegums ☹