5 Reacties

één jaar geleden

Een vervelende situatie, maar als je zelf concludeert al dat het eenzijdig was en met name vanuit jou kwam dan denk ik idd dat je er goed aan doet een keer het gesprek aan te gaan en als dat niet helpt dan denk ik dat het een kwestie van acceptatie is. Soms ben je bevriend met iemand en merk je dat er naar mate het leven vordert dat je te weinig common ground hebt om een betekenisvolle vriendschap van beide kanten te houden. Verdrietig maar zo is het leven soms.

één jaar geleden

Ik zelf zou niet de moeite doen om nog een gesprek daarover aan te gaan. Al helemaal niet als ik haar betrap op een commentaar over mijn vriend. Wss had k haar daarover al aangsproken toen ik het hoorde.

één jaar geleden

Reactie op 12062021

Ik zelf zou niet de moeite doen om nog een gesprek daarover aan te gaan. Al ...
Ergens wilde ik dat ook, maar we waren op een verjaardag en ik wilde de sfeer niet verpesten voor de anderen.

één jaar geleden

Ik zou nog één keer het gesprek aan gaan. Vertellen wat je voelt en ziet. Misschien zelfs zeggen, als ze nog steeds doen alsof er niets is, dat dit echt een ‘breaking point’ is, want jij gaat (uiteraard) voor jullie geluk. Als ze je daarin niet kunnen steunen als vrienden, dan is het klaar. Meer kun je helaas niet doen. Helaas zo ook een goede vriendschap o.a. verloren. Het is nooit leuk. Het doet verrekte pijn om eerlijk te zijn.

één jaar geleden

Ik zou het afsluiten en voor je gezin kiezen. Zelfde gedaan, en moet zeggen het is HEERLIJK 😌