5 Reacties

2 jaar geleden

Hoi! Ja hier ook echt duidelijke veranderingen.. Bij mij is echt de aftakeling begonnen sinds ik ben gestopt met de borstvoeding.. 😅 De eerste maanden na de zwangerschap zat ik echt super lekker in mijn vel. Ik mis dat.. 😅 Nu weer hevige menstruaties, haaruitval, inscheurende nagels, kilo's vliegen er weer aan, steken in mijn bekken en hormonale buien... 😅🥴👍

2 jaar geleden

Reactie op Lauravanas

Hoi! Ja hier ook echt duidelijke veranderingen.. Bij mij is echt de aftakel ...
O mega. Bij andere zwangerschappen / borstvoeding periode nooit gemerkt. Wel enorm haaruitval paar maanden na bevalling. Maar heeft denk ik niet met bv te maken maar met zwnagerschap Laura wanneer ben jij gestopt met bv? En was dat heel abrupt? En kwam die 'aftakeling' zo duidelijk daarna?

2 jaar geleden

Oeh klinkt heftig! Ik ken dit niet. Maar ik ben geleidelijk af gaan bouwen met BV geven. Heb je dat ook gedaan of ben je cold turkey gestopt daarmee? Het is namelijk aangeraden om geleidelijk af te bouwen. Ikzelf heb er ook geen last van gehad. Op den duur was mijn productie zo laag dat ik in de ochtenden (ik voedde met BV op den duur alleen maar in de ochtend nog) dat ik vanzelf toen overgestapt ben op ook de ochtendmelk te vervangen voor de fles

2 jaar geleden

Reactie op Lauravanas

Hoi! Ja hier ook echt duidelijke veranderingen.. Bij mij is echt de aftakel ...
Herkenbaar idd! Vooral de hevige menstruaties. Iets wat ik zeker niet gemist heb 😂

2 jaar geleden

Reactie op HeeHallo_1994

Oeh klinkt heftig! Ik ken dit niet. Maar ik ben geleidelijk af gaan bouwen ...
Ik ben vrij cold turkey gestopt. Mijn dochter wilde sinds 4 maanden niet meer aan de borst, dus ik deed fulltime kolven. En voor het stoppen werd gezegd, als je wil stoppen alleen kolven bij stuwing en dat heb ik dus daarna nog maar 1 keer gehad.