21 Reacties

4 jaar geleden

Net vingerverf gekocht via bol.com en met een kwastje op zijn voetje gesmeerd. En zo stempeltjes gemaakt op de kerstkaartjes dit jaar 🤷🏼‍♀️ gewoon leuk en heb ook een mooi voetje op een dikker blad gezet om zo in te kaderen 👍🏻

4 jaar geleden

Net na de geboorte op Vaderdag hebben ze op het ziekenhuis vaseline op het voetje gesmeerd en dat op papier gedrukt. Als je er dan met ecoline overheen gaat hecht het Alleen aan papier en niet het vaseline gedeelte En we hebben een afdruk met zout deeg gemaakt

4 jaar geleden

Net na de geboorte op Vaderdag hebben ze op het ziekenhuis vaseline op het ...
Hoe oud was hij toen.

4 jaar geleden

Heb je geen foto

4 jaar geleden

Ik heb het met vaderdag gedaan.. Maar met diervriendelijke lippenstift 🤣.. Beetje haarlak erover en klaar 🙂

4 jaar geleden

Reactie op H3llobaby2021

Ik heb het met vaderdag gedaan.. Maar met diervriendelijke lippenstift 🤣.. ...
Maar hoe oud was je kleintje

4 jaar geleden

Nog niet. Ik wil het wel gaan doen. Mn dochter is nu 6 maanden

4 jaar geleden

Reactie op Ikke1981

Maar hoe oud was je kleintje
Je zit in de juni groep toch? Hahaha.. Uhm ze was toen paar weken oud.. Vaderdag is de laaste zondag van juni?..

4 jaar geleden

Ik niet maar op de opvang wel. Dochter is nu 5,5 maand

4 jaar geleden

Reactie op H3llobaby2021

Je zit in de juni groep toch? Hahaha.. Uhm ze was toen paar weken oud.. Va ...
Ja sorry niet goed gelezen. Heb je geen foto

4 jaar geleden

Onze kraamzorg heeft met vaderdag afdrukken gemaakt, voor haar papa en opa’s. Met gewone verf! ☺️

4 jaar geleden

Met vinger verf toen hij 2 maanden was

4 jaar geleden

Reactie op Ikke1981

Hoe oud was hij toen.
Ze was een week of zo

4 jaar geleden

Reactie op Ikke1981

Hoe oud was hij toen.
Dit was met 2 maand ongeveer

4 jaar geleden

Ik heb dit al heel vaak gedaan. Gebruik de voetafdruk van de kleine man om een kaartje voor bijvoorbeeld de verjaardag van opa/oma te maken. En elke 2 maand voor onszelf om de groei bij te houden. Ik gebruik gewone verf van de action op waterbasis. Na de tijd even het voetje goed wassen en niks aan de hand 😊

4 jaar geleden

Onze kraamhulp heeft voetafdrukken gemaakt met poep. 🤣 Best apart, maar goed, we hebben er foto's van gemaakt en laten er binnenkort tatoeages van maken. En op het kinderdagverblijf heeft ze al handafdrukjes gemaakt op een clowntje en een voetafdruk wat een rendier is geworden. Dat is volgens mij met verf gedaan.

4 jaar geleden

3 weken oud met stempelkussen voor Vaderdag

4 jaar geleden

Toen ze nog klein was, vond ik dat maar niks, maar laatst (6 maanden) heb ik haar voetjes in acrylverf gedoopt om dit te maken voor oma’s verjaardag. Ze vond het prima en helemaal leuk om daarna onder de kraan af te spoelen 😅

4 jaar geleden

Reactie op SuusZ88

Onze kraamhulp heeft voetafdrukken gemaakt met poep. 🤣 Best apart, maar go ...
Pardon?

4 jaar geleden

Wij hebben zo'n gipsafdruk set van de prenatal gekregen. Moet je kleintje 5minuten handje en voetje stil houden, die van ons zit nooit stil dus de afdruk totaal mislukt 🤣