10 Reacties

3 maanden geleden

Lego Spel - wie is het Een dj set Een hijskraan met afstandsbediening Botsauto's die ook op afstandsbediening werken Verkleedkleding Een noice cancelling headphones (zelf uitgezocht) En kind wil graag een rode camera. Dus ik ben op zoek Kind wil ook graag een eng/spannend masker. Heb nog geen idee wat ermee bedoeld word.

3 maanden geleden

Hmmm… misschien een uitbreiding van de magneetjes. Verder als we in winkels zijn en ze wil wat, zeg ik altijd: oh dat kun je vragen voor je verjaardag! En dan zet ik haar ermee op de foto. Meestal zijn het onzin dingen maar soms zit er wel wat tussen :) ik denk dat voor die leeftijd een paar verkleedsetjes heel leuk kunnen zijn.

3 maanden geleden

Wij geven sowieso ook een leuke rugzak met trommel en beker etc. voor school. Verder weet ik het nog niet. Duurt gelukkig ook nog even.

2 maanden geleden

Ik volg ook!!

vorige maand

Hier krijgt onze zoon een skelter met luchtbanden en een aanhanger. Heerlijk crossen door het bos en over de hei. Verder ook nog ideeloos. Opa en oma willen wat groters geven, voor de rest op zoek naar wat kleinere cadeautjes (onder de 20€)

vorige maand

Ik ga volgen. Wat we sowieso kopen is een lunchtrommeltje, fruittrommeltje en beker voor als ze naar school gaat. Ze heeft nog een goede rugzak. En een eigen koffertje (handbagage formaat) voor vakantie/logeren enzo.

vorige maand

- museumjaarkaart - elektrische tandenborstel - schminkspullen - springtouw - hoelahoep - spaakkralen voor de fiets

4 weken geleden

Ik bedenk me net dat een vriendenboekje ook leuk is voor als ze straks naar de basisschool gaan.

4 weken geleden

Reactie op Moe-der

- museumjaarkaart - elektrische tandenborstel - schminkspullen - springtouw ...
Zat zelf ook te denken om een museumkaart te vragen (wij hebben zelf geen). Ik kreeg als tip van een collega om de museumjaarkaart als ouder te kopen omdat bij veel musea kinderen nog heel lang gratis entree hebben, en als er wel entree is is dat een fractie van een volwassen kaartje.

4 weken geleden

Reactie op estelerr_

Zat zelf ook te denken om een museumkaart te vragen (wij hebben zelf geen). ...
Heb zelf al een museumjaarkaart idd. Wij gaan regelmatig naar leuke musea voor kinderen in de buurt en daar zijn de prijzen €19,50 vanaf 4 jaar dus dan loont het wel om een museumjaarkaart te vragen. Met 2 bezoekjes heb je het er al uit