8 Reacties

één jaar geleden

Wij gaan een speelzaal met kinderanimatie huren voor de kinderen 😊. Zelf nodigen wij niet zoveel familieleden uit, maar wel andere kindjes van zijn leeftijd (+ de ouders). Met familie kunnen wij nog altijd achteraf vieren.

één jaar geleden

Wij vieren het gewoon klein met familie en vrienden thuis lekker in de tuin.

één jaar geleden

Dit jaar ook weer thuis. Vorig jaar had ik in de tuin een ballenbak en zwembadje staan. Het was snikheet. Dit jaar thema unicorn. Dus een springkussen met glijbaan zet ik in de tuin en dan verder weer alles in t thema versieren. Familie en vrienden door elkaar.

één jaar geleden

Wij doen het met familie en vrienden door elkaar, totaal ongeveer met 30 personen. Gewoon thuis, hopelijk met net zulk goed weer als vorig jaar. Kunnen we mooi de tuin in. Het wordt een Paw patrol feestje, dus alles in thema versieren

één jaar geleden

Ik wil hetzelfde doen als vorig jaar. Ochtend + samen lunchen met de opa’s, oma’s en tantes ooms. En dan na het slapen vanaf 16u onze vrienden met de kinderen. Ik hoop net als vorig jaar alles lekker in de tuin te kunnen doen, was een heerlijke dag! Kids lekker spelen op het gras en de watertafel etc.

één jaar geleden

Wij zijn dan waarschijnlijk net verhuisd. Dus waarschijnlijk wordt het gewoon familie en vrienden uitnodigen. En hopen op mooi weer dat het lekker in de tuin kan. Verder geen gekkigheid. Als er taart, limonade, cadeautjes en opa en oma zijn, dan is het feest al compleet.

één jaar geleden

Vorig jaar hadden wij het thuis gevierd maar had het idee dat ik zo erg bezig was met het hosten van het feestje ipv genieten van de verjaardag met mijn dochter dat ik dit jaar meer neig naar een feestje in een zaaltje oid. Heb ook niet zoveel trek in twee keer vieren maar misschien is ‘s ochtends met de familie en ‘s middags met de vriendjes wel een idee idd

één jaar geleden

Wij gaan hetzelfde vieren als vorig jaar met familie en vrienden bij ons in de achtertuin. Voor de kids ga ik een springkussen huren. Thema wordt 2 fast