3 Reacties
2 jaar geleden
Hier ook hoor, maar gelukkig niet als we hem op tijd naar bed brengen. Als we weglopen is hij ineens intens verdrietig. Wat hier helpt is zingend of pratend weglopen.
2 jaar geleden
Liefste mama, jouw kleintje gaat nu door een hele moeilijke periode ongetwijfeld . Het feit dat hij bij jullie net weent en krijst betekent dat hij zich bij jullie helemaal veilig voelt om zich zo kwetsbaar op te stellen en alles te laten zien wat er in zijn hoofdje/lijfje afspeelt. Dat betekent in mijn ogen net dat je het super goed doet! Maar dat is niet minder zwaar he? Kan er flink inhakken zo gehuil.. ik geloof dat het beter wordt, echt waar. En ik schrijf dit nu ook met mijn lieverd op mijn arm om dat ie aan het krijsen was in bed. Er zijn voor je kleintje is volgens mij het beste en sols enige wat je kan doen.. samen wachten tot het beter wordt..
En in tussen tijd: het is een fase, het is een fase…
2 jaar geleden
Reactie op JoyceH3
Liefste mama, jouw kleintje gaat nu door een hele moeilijke periode ongetwi ...
Dankjewel voor je lieve woorden. Soms even nodig. Wat kan je twijfelen aan jezelf op zulke momenten. En inderdaad het is een fase, maar op dat moment niet minder frustrerend merk ik