6 Reacties
2 jaar geleden
Hier begon het op dinsdagavond. Zaterdagochtend was de koorts weg en kwamen de vlekjes. Dinsdag waren de vlekjes weg.
Hij was wel wat nukkig met eten en had ook driftbuien, maar dat relateren wij eerder aan sprong 9!
2 jaar geleden
Hier ook eerst flinke koorts en geen land mee te bezeilen. Ik snap dat eigenlijk heel goed, ik heb als kind blijkbaar de 6de ziekte niet gehad, en daarom had ik het dus tegelijk met onze man. Ik voelde me flink beroerd. Koorts, moe en vooral heel erge hoofdpijn. Dus ik ga er vanuit dat de kindjes dit ook hebben. Dat is niet bepaald bevorderlijk voor je humeur.
2 jaar geleden
Bedankt voor jullie reacties allemaal! Ik hoop dus ook op een weekje er toch hopelijk van af te zijn 😅
Hier eigenlijk maar 1 nacht echt koorts gehad. Maar sinds die nacht dus echt al dagen heel vervelend. Enorme driftbuien, meteen gefrustreerd bij het minste en ik mag geen meter uit de buurt zijn.. had wat houvast nodig om mijn geduld te blijven bewaren 😆
2 jaar geleden
Misschien ook tegelijk sprong 878? Hier kont alles weer eens tegelijk. Sprong, verkouden, kiezen enzovoorts. Slapen wat is dat?