12 Reacties

5 jaar geleden

Is Amstelveen een optie? ik zit bij de Helende Meesters, vlakbij Amstelland ziekenhuis. Gratis parkeren voor de deur. Super lieve vrouw en je krijgt een echo bij 8, 11/12, en 20 weken en ook wanneer je je zorgen maakt (zoals ik bij 6 weken).

5 jaar geleden

En anders even ratings kijken op Google Maps. Zie een aantal 5/5 ratings in West en Zuid.

5 jaar geleden

Ik heb nog geen afspraak gehad, pas over 2 weken voor het eerst. Mij sprak deze praktijk me aan: https://vondelpark.nu/ In hun beschrijving staat dat ze juist wat meer tijd voor je nemen en niet teveel vrouwen tegelijk in behandeling willen. Ik ben tot nu toe super vriendelijk en persoonlijk geholpen aan de telefoon, heb er een goed gevoel bij. Misschien iets om te bekijken op de website?

5 jaar geleden

Sorry maar mag ik vragen welke verloskundige want ik heb me ook ingeschreven maar ik kan pas over drie weken terecht aan de telefoon klonk ze heel aardig.

5 jaar geleden

Verloskundigen De Baarsjes Bos en Lommer! Locatie: Witte de Wit. Ik ben voor de 2e keer zwanger en was erg blij over de begeleiding tijdens de 1e. Vriendelijke mensen en je kunt ook daar op locatie de echo laten doen. Maakt het heel persoonlijk. Succes!

5 jaar geleden

Reactie op Liem

Sorry maar mag ik vragen welke verloskundige want ik heb me ook ingeschreve ...
Veilige geboorte

5 jaar geleden

Reactie op Inonge

Verloskundigen De Baarsjes Bos en Lommer! Locatie: Witte de Wit. Ik ben voo ...
Fijn om te horen!! Wij hebben daar vandaag onze eerste afspraak. Spannend!

5 jaar geleden

Ik ben bij mijnvroedvrouw geweest, heel tevreden, super aardige meiden! Zit naast OLVG west aan Burg Roelstraat

5 jaar geleden

Reactie op martinabbb

Fijn om te horen!! Wij hebben daar vandaag onze eerste afspraak. Spannend!
Ah goedzo! Hopelijk bevalt het. Wees vooral heel eerlijk in wat je verwacht en nodig hebt. Succes

5 jaar geleden

Reactie op liyaam98

Veilige geboorte
Oh goed om te weten! Ik woon er namelijk naast en overwoog te veranderen maar doe dat dan nu dus niet 😳

5 jaar geleden

Ik hoor goede verhalen over Femme!

5 jaar geleden

Reactie op LemonTree

Ik hoor goede verhalen over Femme!
Ja me too! Ik wilde daar heen, tot ik zag moeilijk parkeren, plus €6per uur betalen. Toen dacht ik liever iets beter bereikbaars ipv als ik eens snel terecht wil en dan nog halfuur rondjes moet rijden! 🥴 Weet niet of mensen ervaring hebben..