8 Reacties

één jaar geleden

€ 2,20 33%OFF | Kinderen Interactief Educatief Speelgoed Vliegende Schotel Pull Trekkoord Developmental Baby Speelgoed Siliconen Tandjes Zintuiglijke Oefening Speelgoed https://a.aliexpress.com/_EwdQgPh

één jaar geleden

Deze had ik laatst via Aliexpress besteld ook voor in de auto, hij is hier mega zoet mee omdat je er veel mee kan doen!

één jaar geleden

Ik heb echt van alles geprobeerd, maar ons zoontje ‘haat’ de auto. Dus nu kijkt hij iPad. Nooit m’n eerste keuze geweest maar anders komen we nergens 😂

één jaar geleden

Bij papa mag ze Peppa kijken op zijn telefoon die dan in de houder zit 🥲 (bus met alleen 2 zitplekken voorin) en bij mij zit ze gewoon achter uit t raampje te kijken. Heb wel een autostoel organizer gekocht met speeltjes en er kan eventueel een Ipad in. Doe ik wel als we erg lang moeten rijden.

één jaar geleden

Ons zoontje wordt rustig van kindermuziek. Wij luisteren dus Nijntje, sesamstraat en kinderliedjes van Mies van Hout in de auto

één jaar geleden

Lange autoritten ook de telefoon in zo'n orginaniser hang zak. Korte autoritten lukken nog wel met speeltjes of niks, kijkt hij uit t raam of zingen we liedjes! Hij is wel ook snel uitgekeken op speelgoed in de auto .. toen we op vakantie gingen naar italië had ik allemaal nieuw speelgoed gekocht maar hij wilde precies nergens mee spelen 🥲

één jaar geleden

Reactie op Kleine Captein

Ons zoontje wordt rustig van kindermuziek. Wij luisteren dus Nijntje, sesam ...
Ja liedjes doen het hier ook nog wel aardig, maar wel alleen als we hem erbij 'vermaken' met meezingen en dansjes ;)

één jaar geleden

Reactie op Nanda8

Lange autoritten ook de telefoon in zo'n orginaniser hang zak. Korte autori ...
Zo'n organizer zak is wel een goede tip! Dank!