12 Reacties

2 jaar geleden

Ook niet als je vanuit onder de borst masseert, dus onder de melkklier en dan naar boven begeleid? Dus zeg maar de melk eruit duwt als het waren ....

2 jaar geleden

Ik zou bellen! Je kan je verhaal doen en dan weten ze wel of je af kan wachten (omdat het vanzelf over gaat) of beter even langs kan komen.

2 jaar geleden

Reactie op Lott-j

Ook niet als je vanuit onder de borst masseert, dus onder de melkklier en d ...
Nee ook niet. En heb er al zo vaak aangezeten dat het nog gevoeliger is geworden als ik het aan raak

2 jaar geleden

Reactie op Mel2190

Nee ook niet. En heb er al zo vaak aangezeten dat het nog gevoeliger is gew ...
Balen. Hielp bij mij wel regelmatig vandaar. Afblijven en langs de huisarts gaan dan indd

2 jaar geleden

Ik ben kraamverzorgster en wij raden aan om een elektrische tandenborstel er op te zetten🙈.

2 jaar geleden

Je kindje op z'n rug neer leggen en voeden terwijl je boven hem hangt, zwaartekracht helpt dan mee!

2 jaar geleden

Ik kreeg ooit de tip de kleine met zijn/haar kin naar de pijnlijke plek toe laten drinken. Heeft hier goed geholpen, harde plek was direct weg. Ben het hierna onder de warme douche wel blijven masseren om te voorkomen dat de plek terug zou komen.

2 jaar geleden

Wat ik op advies van de lactatiekundige gebruik is lecithine (tabletten). Dit voorkomt verstopte melkklieren. Sinds ik dit gebruik nooit meer gehad, daarvoor wel regelmatig en ook borstontsteking. Dus meer een tip voor erna. Voor nu je borst dompelen in warm zout water en even goed de borst verwarmen, kan ook helpen. Was toen ook advies van lactatiekundige.

2 jaar geleden

Ai, super vervelend. De tips van Mama Aapie en Annieke18 werkten hier ook goed. Van tevoren goed masseren en verwarmen en dan de kleine op die 2 manieren laten drinken. Maar bellen morgen kan nooit kwaad, zeker als alle tips niet werken, je wilt echt niet dat het een borstontsteking wordt...

2 jaar geleden

Vanmorgen wezen baby zwemmen. En na het voeden en het zwemmen als sneeuw voor de zon verdwenen. Gelukkig!

2 jaar geleden

Reactie op Mel2190

Vanmorgen wezen baby zwemmen. En na het voeden en het zwemmen als sneeuw vo ...
Fijn hoor😊

2 jaar geleden

Reactie op KwZvW

Fijn hoor😊
Ja kan ik nu lecithine gaan proberen!