54 Reacties

5 jaar geleden

Ja, smaakt goed en lijkt nog wonderbaarlijk goed op de niet vegetarische versie! Ik heb die van de ah gegeten

5 jaar geleden

Ik heb die van Kips, smaakt behoorlijk goed moet ik zeggen. Gewoon een keer proberen 👍🏼

5 jaar geleden

Ik heb de vegetarische van kips gehad... vind die misschien nog wel lekkerder dan 'echte' 😜 heb ook 2 x de verpakking gecontroleerd of deze wel echt vegetarisch was....

5 jaar geleden

Ik heb hem van de vegetarische slager, persoonlijk vind ik die ook erg lekker! 🎉

5 jaar geleden

Ik vind de vegetarische filet Americain van de AH beter dan die van de vegetarische slager en die van kips.

5 jaar geleden

Ik heb verschillende geprobeerd en vind het persoonlijk niet lekker😅 vond het een beetje humus idee en haalde bij mij het file idee echt niet. Misschien per persoon ook weer verschillend😊

5 jaar geleden

Jumbo heeft nu ook vegetarische filet american. Ligt bij de verse filet american. Smaak is bijna net zoals de gewone! Echt lekker!

5 jaar geleden

Ik vind die van kips echt heerlijk!! Van vegetarische slager niet zo😅

5 jaar geleden

Dankje dames ik race zo na de jumbo voor de kips 🤗 ik ga een poging tot doen ben benieuwd

5 jaar geleden

Reactie op Kimba

Ik vind de vegetarische filet Americain van de AH beter dan die van de vege ...
Haha, zo verschillen de smaken enorm. Ik vond die van de Ah juist niks.. Kips variant ken ik niet..

5 jaar geleden

Deze is de enige die ik echt lekker vind en ik heb ze wel allemaal gehad😅

5 jaar geleden

Die van de ah vind ik lekker, van de vegetarische slager helemaal niks...

5 jaar geleden

Reactie op futuremommy

Waar koop je die?

5 jaar geleden

De vega versie krijg ik echt niet door mn keel. Na 1 hapje dacht ik oké dit is wel te doen. Bij de 2e hap kreeg ik echt niet weg zo smerig was het eigenlijk maar dat is mijn ervaring natuurlijk

5 jaar geleden

Als je americain 48 uur invriest op een temperatuur van minstens -12 graden, kan je het nadien opeten zonder risico op toxoplasmose 😊. Of het de smaak behoudt, weet ik niet 😅

5 jaar geleden

Reactie op futuremommy

Ja deze is top! Te koop bij de AH (maar misschien ook bij andere supermarkten)

5 jaar geleden

Ik had laatst die van kips maar bah bah bah wat vies heb de rest weggegooid en mijn broodje erbij hahaha 🤣 ik probeer nog die van de AH die ik hier voorbij zag komen

5 jaar geleden

Ik vind die van de vegetarische slager echt niet te eten.. bij de eerste hap dacht ik, oh best oke.. bij de 2e hap ging ik bijna over mn nek.. kan ook zwangerschaps gerelateerd zijn haha, maar ieuw!

5 jaar geleden

Reactie op Eva-86

Ja deze is top! Te koop bij de AH (maar misschien ook bij andere supermarkt ...
Ja ik had deze bij de plus! Maar vond hem toch met die stukjes erin wel wat minder. Heb wel me trek in filet daarmee weer even wat minder gemaakt👍🏼

5 jaar geleden

Reactie op futuremommy

Deze vind ik ook het allerlekkerst! Mijn vriend had hem per ongeluk gekocht, hij dacht dat het echte was. Maar zeker net zo lekker! Sindsdien eet ik hem altijd!