Heii
Is er hier iemand die de vegatarische filet americaan heeft gehad als vervanging? Ik miss een broodje filet met ui 🙄 kan het prima missen alles voor de kleine. Maar als de vega variant beetje zelfde smaakt dan waag ik me toch even aan een broodje haha
Ik heb de vegetarische van kips gehad... vind die misschien nog wel lekkerder dan 'echte' 😜 heb ook 2 x de verpakking gecontroleerd of deze wel echt vegetarisch was....
Ik heb verschillende geprobeerd en vind het persoonlijk niet lekker😅 vond het een beetje humus idee en haalde bij mij het file idee echt niet. Misschien per persoon ook weer verschillend😊
De vega versie krijg ik echt niet door mn keel. Na 1 hapje dacht ik oké dit is wel te doen. Bij de 2e hap kreeg ik echt niet weg zo smerig was het eigenlijk maar dat is mijn ervaring natuurlijk
Als je americain 48 uur invriest op een temperatuur van minstens -12 graden, kan je het nadien opeten zonder risico op toxoplasmose 😊. Of het de smaak behoudt, weet ik niet 😅
Ik had laatst die van kips maar bah bah bah wat vies heb de rest weggegooid en mijn broodje erbij hahaha 🤣 ik probeer nog die van de AH die ik hier voorbij zag komen
Ik vind die van de vegetarische slager echt niet te eten.. bij de eerste hap dacht ik, oh best oke.. bij de 2e hap ging ik bijna over mn nek.. kan ook zwangerschaps gerelateerd zijn haha, maar ieuw!
Deze is de enige die ik echt lekker vind en ik heb ze wel allemaal gehad😅
Deze vind ik ook het allerlekkerst! Mijn vriend had hem per ongeluk gekocht, hij dacht dat het echte was. Maar zeker net zo lekker! Sindsdien eet ik hem altijd!