20 Reacties

5 jaar geleden

Ik vind het lekker. Maar als enige hier in huis, dus 1x per week lukt niet. Je kunt ook capsules nemen he. Met omega 3, 6, 9 visolie 馃槈

5 jaar geleden

Nee sorry, alleen als ik er al aan denk ga ik over mijn nek. Mij niet bellen 馃槄

5 jaar geleden

Ja heerlijk 馃グ

5 jaar geleden

Reactie op Esme Bijsterveld Smit

Nee sorry, alleen als ik er al aan denk ga ik over mijn nek. Mij niet belle ...
Ik neem die van Davitamon +omega 3 visolie.. is dat genoeg????

5 jaar geleden

Ja ik probeer dat wel. Ik begreep dat er iets in vis zit wat goed is voor de ontwikkeling van onder andere de hersenen... maar je zou je er eens in kunnen verdiepen wat het kan best dat dat ook in andere voeding zit. Ik eet vaak zalm of zure haring. De andere vis soorten ben ik niet zo gek op of worden afgeraden tijdens de zwangerschap.

5 jaar geleden

Probeer het wel maar vergeten het vaak, heb er ook nooit echt zin in.. Miss kun je van zalm kibbeling variant eten ;)

5 jaar geleden

Nog even gekeken maar het zou dan vooral gaan om de omega 3 en dat zit ook in bv lijnzaadolie, walnoten, zeewier, avocado en groene bladgroente. Dus zou je denk ik ook meer van deze producten kunnen gaan eten. Het zou wel kunnen dat er in bv vis veel meer omga 3 zit...

5 jaar geleden

Ik vergeet het vaak moet ik zeggen! Ook niet mega trek in als ik moet bekennen馃槄

5 jaar geleden

Nee nooit, ik ben vegetari毛r. Dus geen vis en geen vlees.

5 jaar geleden

Ik lust echt geen vis de VLK gaf aan dat het wel goed is voor de baby. ( eerste 12 weken wel foliumzuur geslikt met vis olie hierna niet meer ) Ik ben weer capsules gaan slikken met visolie erin.. ben nu 18 weken ben hier net weer mee begonnen..

5 jaar geleden

Reactie op fer33

Ja dat is prima

5 jaar geleden

Vis is ook belangrijk voor je ijzer. Als je geen vlees eet, zoals mij en wel vis dan is het advies 3 a 4 keer per week vette vis

5 jaar geleden

Misschien een handige tip? Krillolie neemt beter op dan visolie. 馃槆

5 jaar geleden

Ik eet echt super graag vis, laatst een graatje doorgeslikt en sindsdien durf ik niet meer馃槀馃ゴ

5 jaar geleden

Ik eet ook geen vis 馃ぎ Neem wel hoog gedoseerde omega 3 van morDha speciaal voor zwangere vrouwen

5 jaar geleden

Ik eet sowieso geen vis en vlees, maar slik wel algenolie! komt neer op hetzelfde als visolie.

5 jaar geleden

Ja heerlijk minimaal 2 keer per week. Vind het oom belangrijk dat mijn andere kids via binnen krijgen. Dus eten zalm gebakken, dorade uit de oven, lekker met groenten erbij 馃憤

5 jaar geleden

Ik eet ook niet heel graag vis, maar nu iets vaker dan anders. Als je vissticks wel weg krijgt en verder niet zo van vis houdt, heb ik overigens een goed recept voor je waarbij je die echte vissmaak niet proeft je. Nodig: vissticks, gesnipperde rode kool (rauw en vers, niet uit pot!), gesnipperde spitskool, dille (vers of gedroogd maakt niet uit), paar lepels mayonaise, 200 gr rood fruit (vers of diepvries en mix van blauwe bes, framboos, andere besjes en evt aardbei is het lekkerst) en witte, zachte broodjes. Maak een salade door gesnipperde rode kool en gesnipperde spitskool (kun je in zakjes kopen bij de AH) in een kom te doen en gooi er een "doosje vol Zomerfruit" bij of kies voor 200 gr vers, rood fruit. Roer er een paar lepels mayonaise door en flink wat dille. Bak vissticks (die van Iglo bevatten extra Omega3). Eet de gebakken vissticks op een wit broodje met de salade er ook in en een beetje erbij. Is echt heerlijk! De vissticks zijn gewoon een beetje knapperig en warm en je proeft vooral de salade:)

5 jaar geleden

niet proeft* (- je)馃榿

5 jaar geleden

Reactie op fer33

Overleg even met je verloskundige als je twijfelt馃槉