8 Reacties

2 jaar geleden

Ik ga ook over 2 weken naar Turkije dus ik volg 😊

2 jaar geleden

Ik volg

2 jaar geleden

Ik ben vorige maand naar Curacao geweest met een baby van 8 mnd, meid ontspan dat is de tip! Je hebt geen invloed op het huilen etc, hoe ontspannender jij bent dan is die kleine dat ook.

2 jaar geleden

Reactie op Bienie

Ik ben vorige maand naar Curacao geweest met een baby van 8 mnd, meid ontsp ...
Same here! En gewoon zorgen dat je voldoende speelgoed mee hebt . Meer kun je niet doen en heb je toch geen invloed op. Uiteindelijk ging het super!

2 jaar geleden

Schoon shirt voor jullie zelf mee, dus niet alleen voor de kleine, mocht je kindje over je heen spugen oid!🤭 En spreekt enigszins voor zich, maar genoeg vermaak mee in de zin van speelgoed en eten, deed onze kleine het goed op! En idd verder relax.. ons zoontje zette het op de terugweg 2 uur op een huilen. Niet chill maar je doet er toch niets aan. Hoe chiller jij bent hoe sneller die kleine ook weer rustiger is :)

2 jaar geleden

Wij zijn pas terug van Gran Canaria. Inderdaad flesje tijden opstijgen en landen en wij hadden de Deryan Air Traveller bij ons. Konden we een lekker bedje maken bij ons op schoot, waar ze heerlijk op sliep. Moet wel zeggen dat het beetje afhankelijk is van je kindje, ons dochtertje slaapt namelijk alleen in haar bed, nooit in onze armen. Als je baby dat wel doet, is het bedje misschien een beetje onnodig. Maaar relax, het komt allemaal goed!! Wij zagen er best tegenop, maar iedereen vond haar uiteindelijk zo schattig, dat het allemaal niks uitmaakte haha. Oh trouwens, draagzak kan ook handig zijn om mee te nemen in je handbagage, je krijgt namelijk je kinderwagen pas terug op de bagageband en wij moesten echt een heel stuk lopen 😅

2 jaar geleden

Wilde precies zelfde tip geven… als bij de laatste reactie… draagzak! Zeker handig als je niet direct je kinderwagen terug krijgt! En ook in het vliegtuig kan het handig zijn als je bijvoorbeeld even loopt met de kleine in de draagzak zodat de kleine in slaap kan vallen tegen je aan.

2 jaar geleden

Reactie op ash93

Wij zijn pas terug van Gran Canaria. Inderdaad flesje tijden opstijgen en l ...
Wij hadden de deryan ook besteld maar vinden het bedje heel kort. Onze kleine is 69 cm maar paste er nog maar net in, denk dat het te klein is over een maand, hadden jullie dat niet?