38 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben zelf nog geen vloerbed, ons zoontje slaapt nog in de co sleeper naast mij, maar als hij ooit naar zijn eigen kamertje gaat wil ik ook voor een vloerbed gaan! Ik lees dus graag mee naar ervaringen
2 jaar geleden
Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂
Ik volg, wil zoiets halen maar vind het maar een lelijk ding 🙈 wel fijn al ...
Je hebt ook deze. Zelfs voor een jongetje kun je het leuk aankleden.
https://www.beterbed.nl/kinderbedden/bed-cabane?article=1061014&gclid=CjwKCAjw0a-SBhBkEiwApljU0je9i4heMBSYJ8_ccd9QKufSct2MTt543nP1Birnb5pEt4DzjFe0hRoC_UUQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
2 jaar geleden
Je hebt ook deze. Zelfs voor een jongetje kun je het leuk aankleden.
https ...
Vind zulke bedjes een stuk leuker idd maar ons zoontje kruipt heel het bed door in zijn slaap dus wil ik het liefst een bedje met een rek rondom het hele bed zodat hij snachts niet er uit rolt maar wel zelf er uit kan als hij wakker is
MOD
2 jaar geleden
Reactie op estelerr_
Ik zie in veel Montessori groepen dat baby’s al op vloerbedden slapen, zelf ...
Zoiets heb ik ook gelezen inderdaad... maak je het bed dan ook laag op? Je mag geen dekbed gebruiken past een ledikant dekentje ook? Ik ben heel voorzichtig en kan me er niet goed iets bij voorstellen. Alhoewel ik sta open voor alle informatie. Mijn dochter vind het ledikantje maar niks in tegenstelling tot onze bed.
2 jaar geleden
Ik ben ook erg benieuwd. Ik denk dat onze kleine door de hele kamer gaat en never in zn bed blijft 🙈
2 jaar geleden
Wij hebben van de Ikea Kura een vloerbed gemaakt omdat het rondom een rand heeft maar wel met uitgang. Ze gaat er nog niet zelf uit maar haar kamer is volledig baby proofed mocht dat wel gebeuren.
Wij hebben hier trouwens voor gekozen omdat onze dochter een hele slechte slaper is en vaak getroost moest worden in de nacht. Haar vader heeft een versleten rug waardoor ik altijd de pineut was. Nu kan hij haar ook naar bed doen. Wat ook fijn is, is dat 1 van ons bij haar kan liggen als ze ziek is. Voorheen kwam ze dan bij ons in bed maar nu is er altijd iemand die dan toch lekker kan slapen op zo’n nacht.
2 jaar geleden
Reactie op Lms91
Dankje voor de uitleg. Hoe oud je kindje?
Geen probleem ☺️. Onze dochter is 10 maanden
2 jaar geleden
Reactie op xzga
Heb je een foto van het bedje in daglicht?
Haha ik zal er morgen eentje maken. Ik had er überhaupt geen foto van dus had net maar snel een screenshot van de babycam gemaakt.
2 jaar geleden
Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂
Ik volg, wil zoiets halen maar vind het maar een lelijk ding 🙈 wel fijn al ...
I LOVE IT😍 Nu ik dit zie wil ik dit ook, want we hebben een lege kamer en dacht maak daar alvast een speelkamer van en als hij straks ouder is hoeven we alleen een bed erbij te plaatsen wordt het meteen zijn peuterkamer. Kunnen we de babykamer houden zoals ie nu is voor als we een tweede krijgen later.
Maar met bed kan ik ook lekker met hem samen slapen of als zijn neefjes komen logeren.
2 jaar geleden
Reactie op xzga
Heb je een foto van het bedje in daglicht?
Zo hebben we het dus nu.
2 jaar geleden
Reactie op cursor
Hoe doe (of gaan doen) je dit dan met logeren bij opa’s en oma’s? Zij hebbe ...
Tot nu toe ervaren we daar geen problemen mee. Op reis in een reisbedje. Bij opa en oma in een ledikantje. Op de kdv in een “hok”. Ze slaapt overal slecht 🤣
2 jaar geleden
Bij ons slaapt ons 9 maanden zoontje ook in een vloerbed. We zijn er heel blij mee. Hele kamer is babyproof, dus als hij eruit komt geen probleem, maar eigenlijk heeft hij nu ontdekt dat het bed leuker is dan zijn kamer. Daar is geen speelgoed meer.
We hebben een normaal bedje gekocht en daar de pootjes afgezaagd.
2 jaar geleden
Bij ons slaapt ons 9 maanden zoontje ook in een vloerbed. We zijn er heel blij mee. Hele kamer is babyproof, dus als hij eruit komt geen probleem, maar eigenlijk heeft hij nu ontdekt dat het bed leuker is dan zijn kamer. Daar is geen speelgoed meer.
We hebben een normaal bedje gekocht en daar de pootjes afgezaagd.
2 jaar geleden
Aan de mama’s met een vloerbed; wat voor ander meubilair staat er in de kamer van je kindje? En hoe doen jullie dat met kabels (bijv. Babyfoon - onze stekkerdozen zijn laag bij de vloer).
Zou graag een vloerbed nemen maar weet niet zo goed of dit wel haalbaar is bij ons en hoe dit aan te pakken. Onze zoon is mega nieuwsgierig en heeft totaal geen speelgoed nodig om mee te spelen die vindt alles wel interessant 🙃