97 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Denisedj
Ben wel benieuwd naar waarom een verlengsnoer?😂
Omdat je alleen een stopcontact in de muur hebt en het snoer van bijv de telefoon te kort is😅
5 jaar geleden
Ik hoorde van iemand die in het geboortecentrum was bevallen om theezakjes en dolce gusto cups mee te nemen😅 Vaak heb je een apparaat op je kamer, maar dan zitten er maar 2 cupjes bij 😋
5 jaar geleden
Reactie op Denisedj
In ons ziekenhuis is een stopcontact zowat 2 meter van je bed vandaan. Dan is of een lang snoer of verlengsnoer evt handig wanneer je langer moet blijven.
5 jaar geleden
En je verzekeringspas en legitimatie niet vergeten. En zaken zoals extra lenzen en vloeistof indien nodig.
5 jaar geleden
Reactie op Baby18juni
Dit lijstje vind ik top 😊

Wat is dan een zwangerschapkaart?
5 jaar geleden
Ik vind deze lijst handig. https://www.24baby.nl/zwanger/wat-regelen/vluchttas/
Ik zou een bidon meenemen voor het makkelijk drinken als je ligt. Lippenbalsem niet vergeten. Het schijnt dat je door het puffen extreem droge lippen krijgt.
5 jaar geleden
Reactie op AnkevRK
Denk dat dat de gegevens zijn die je verloskundige steeds bijhoudt van je c ...
Nou dat heb ik niet ik ga medisch bevallen, dus dat staat allemaal online denk ik dan🙈😀
5 jaar geleden
Nou dat heb ik niet ik ga medisch bevallen, dus dat staat allemaal online d ...
Ja alles staat in de computer. als het goed is heb je toestemming gegeven als ze je dossier mogen delen met bijvoorbeeld een ziekenhuis..
No worries kindje komt er wel uit en anders kun je zelf aanvulling geven als er echt iets is wat ze moeten weten.. of je partner
5 jaar geleden
Reactie op Denisedj
Ik kon dus niet vanuit bed mijn telefoon opladen toen ik nog 6 dagen in het zkh moest blijven en niet best mijn bed uit kon. Nu moet ik zeggen dat die telefoon me niet veel kon schelen, maar dat ding was altijd leeg als ik mijn man wou bellen of appen. Maar ik zie deze keer op zich ook niet de noodzaak om een verlengsnoer mee te nemen 🙈