97 Reacties

5 jaar geleden

Verlengsnoer, dikke sokken, blikjes drinken en snoep 🤣🙌🏼 dat is echt een must

5 jaar geleden

Dextro, inderdaad verlengsnoer, extra batterij voor eventueel de camera.

5 jaar geleden

Dit lijstje vind ik top 😊

5 jaar geleden

De champagne pak ik ook al in 😂😂

5 jaar geleden

Ben wel benieuwd naar waarom een verlengsnoer?😂

5 jaar geleden

Reactie op Denisedj

Omdat je alleen een stopcontact in de muur hebt en het snoer van bijv de telefoon te kort is😅

5 jaar geleden

Reactie op Denisedj

Voor je telefoon 😄 dan kun je in bed blijven liggen en op je telefoon terwijl die in de lader ligt.

5 jaar geleden

Ik hoorde van iemand die in het geboortecentrum was bevallen om theezakjes en dolce gusto cups mee te nemen😅 Vaak heb je een apparaat op je kamer, maar dan zitten er maar 2 cupjes bij 😋

5 jaar geleden

Reactie op Denisedj

In ons ziekenhuis is een stopcontact zowat 2 meter van je bed vandaan. Dan is of een lang snoer of verlengsnoer evt handig wanneer je langer moet blijven.

5 jaar geleden

En je verzekeringspas en legitimatie niet vergeten. En zaken zoals extra lenzen en vloeistof indien nodig.

5 jaar geleden

Reactie op Baby18juni

Dit lijstje vind ik top 😊
Wat is dan een zwangerschapkaart?

5 jaar geleden

Wat is dan een zwangerschapkaart?
Denk dat dat de gegevens zijn die je verloskundige steeds bijhoudt van je checks en echo's, bij mij in een envelop waar ook de afspraken op worden bijgeschreven.

5 jaar geleden

Ik vind deze lijst handig. https://www.24baby.nl/zwanger/wat-regelen/vluchttas/ Ik zou een bidon meenemen voor het makkelijk drinken als je ligt. Lippenbalsem niet vergeten. Het schijnt dat je door het puffen extreem droge lippen krijgt.

5 jaar geleden

Reactie op AnkevRK

Denk dat dat de gegevens zijn die je verloskundige steeds bijhoudt van je c ...
Nou dat heb ik niet ik ga medisch bevallen, dus dat staat allemaal online denk ik dan🙈😀

5 jaar geleden

Nog nooit van een vluchttas gehoord.. Dat dat je wegging van je man🙈

5 jaar geleden

Voor de brildragers: een brillendoos waar je tijdens het persen evt. veilig je bril kan wegbergen. Ik weet nu al dat mijn vriend mijn bril in al zijn enthousiasme en verstrooidheid ergens zou neerleggen en achteraf deze helemaal vergeten mee naar de kamer te nemen 🙈

5 jaar geleden

Nou dat heb ik niet ik ga medisch bevallen, dus dat staat allemaal online d ...
Ja alles staat in de computer. als het goed is heb je toestemming gegeven als ze je dossier mogen delen met bijvoorbeeld een ziekenhuis.. No worries kindje komt er wel uit en anders kun je zelf aanvulling geven als er echt iets is wat ze moeten weten.. of je partner

5 jaar geleden

Reactie op Denisedj

Ik kon dus niet vanuit bed mijn telefoon opladen toen ik nog 6 dagen in het zkh moest blijven en niet best mijn bed uit kon. Nu moet ik zeggen dat die telefoon me niet veel kon schelen, maar dat ding was altijd leeg als ik mijn man wou bellen of appen. Maar ik zie deze keer op zich ook niet de noodzaak om een verlengsnoer mee te nemen 🙈

5 jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Ik hoorde van iemand die in het geboortecentrum was bevallen om theezakjes ...
Wauw, waar hebben ze dat?! Die luxe ken ik nog niet 😆

5 jaar geleden

Nep kaarsen op batterijtjes 😆