17 Reacties

2 jaar geleden

Wij hadden toen onze dochter 12 weken was 1 blik mee en een paar pakjes losse zakjes maar toen nog nr 1 voeding. Je moet even uitrekenen hoeveel je per dag/week nodig hebt en dat aantal meenemen. Ik had het overigens gewoon in de grote koffer gedaan. Maar misschien ook een idee om erover te denken om te spreiden voor als er iets met je bagage gebeurt heb je altijd voeding.

2 jaar geleden

Ik ben een week geweest, volle bus in grote koffer en torentje in kleine koffer. In het vliegtuig kan je om lauw/warm water vragen, ging prima. Luiers had ik te weinig dus moest daar bijkopen haha. Gelukkig kan dat altijd overal wel .

2 jaar geleden

In Spanje hebben ze ook baby's en dus ook luiers. Meenemen vior onderweg en de 1e dag. De rest lekker daar kopen.

2 jaar geleden

Wij mochten richting Cura莽ao gewoon de thermosfles met warmwater mee in de handbagage. Ook ideaal, kun je voor het opstijgen direct een flesje klaarmaken.

2 jaar geleden

Fles voeding hebben wij ook meegenomen voor de gehele reis. Verspreid inderdaad over de koffer en meer dan voldoende in handbagage. Verder op vakantie gewoon fruit ed gehaald :) Luiers voldoende voor de vlucht en 1e dag en de nachten. Verder daar luiers gehaald, werken ook! En scheelt heel veel in bagageruimte :) Fijne vakantie alvast!

2 jaar geleden

Torentje in luiertas voor in het vliegtuig en onderweg etc. Grote bus in koffer. Neem luiers mee in de handbagage en koop op vakantie een nieuw pak.

2 jaar geleden

Weet iemand of je ook een halfvolle bus melkpoeder mee mag nemen? We hopen dat hij voordat wij op vakantie gaan van de fles af is, mocht dit niet lukken, geen probleem uiteraard.. maar vind het zo zonde om een dichte bus mee te nemen terwijl het misschien om 1 fles per dag gaat

2 jaar geleden

Reactie op Noeeeee89

Weet iemand of je ook een halfvolle bus melkpoeder mee mag nemen? We hopen ...
Als dit in je koffer zit voor in het ruim mag dit. Zodra ze zien dat het om babyvoeding gaat doen ze niet moeilijk

2 jaar geleden

Reactie op Kelsey32

Als dit in je koffer zit voor in het ruim mag dit. Zodra ze zien dat het om ...
Ja het gaat sowieso m鈥檔 koffer in! Plak de bus goed dicht haha. Scheelt weer aan kilo鈥檚 馃槀. Bedankt voor de reactie!
Niet vervelend bedoeld maar waarom zou je zoveel meenemen? Je kan luiers en melk daar toch ook kopen? We gaan in september en wilde voor 2 dagen melk en luiers meenemen dat is dus 1 melk toren en Max 10 luiers.

2 jaar geleden

Reactie op 饾摏饾摦饾摷饾摰饾摦饾攤

Niet vervelend bedoeld maar waarom zou je zoveel meenemen? Je kan luiers e ...
Luiers dacht ik ook aan, maar voeding blijf ik liever hetzelfde merk gebruiken馃槈

Reactie op lisavl

Luiers dacht ik ook aan, maar voeding blijf ik liever hetzelfde merk gebrui ...
Oh ja we gebruiken normale nutrilon dat hebben ze wel ook in het buitenland toch?

2 jaar geleden

Reactie op 饾摏饾摦饾摷饾摰饾摦饾攤

Oh ja we gebruiken normale nutrilon dat hebben ze wel ook in het buitenland ...
Niet alle varianten ervan.. luiers haal ik ook daar. Neem alleen voor de eerste 2 dagen mee en dan zie ik daar wel. Maar voeding wil ik wel eigen voeding meenemen! Ze hebben het namelijk niet overal, en vooral niet alle varianten zoals wij het hier kennen

Reactie op Noeeeee89

Niet alle varianten ervan.. luiers haal ik ook daar. Neem alleen voor de ee ...
Is de standaard nutrilon in het buiteland(eu) wel het zelfde als hier of zit daar verschil in?

2 jaar geleden

Reactie op 饾摏饾摦饾摷饾摰饾摦饾攤

Is de standaard nutrilon in het buiteland(eu) wel het zelfde als hier of zi ...
Volgens mij heet de Nutrilon in bijvoorbeeld Spanje en Frankrijk Almiron. Als het goed is, is het wel hetzelfde! Je kunt het bijvoorbeeld in de grote supermarkten of apotheek krijgen, maar het is natuurlijk afhankelijk van waar jullie heen gaan :)

2 jaar geleden

Wij hebben de fles poeder in zakjes gedaan . En luiers voor beide kindjes 1 pak. Fruithapjes voor het dalen. En we hebben op de luchthaven de pap in de fles gemaakt. 2 grote koffers voor 2 kindjes en 2 volwassenen en dan hebben we 1 kleine koffer voor de kindjes zijn kleren en 2 tassen voor luiers papieren fles enzv. En de buggy en de draagzak馃檲

2 jaar geleden

Over voeding in je bagage doen ze totaal niet moeilijk. Wij zijn nu 2x geweest. Beide keren hadden we 3 potten voeding mee. Heeft aangepaste voeding ivm allergie dus moesten het wel zelf mee nemen. Hadden het verdeeld over verschillende bagage, zowel handbagage als koffer. Alles was prima. In je handbagage mag je ook gewoon water mee nemen om flessen te maken. Wij hadden 2 thermoskannen water en een anderhalve liter fles water mee genomen, wordt helemaal niks van gezegd