9 Reacties

4 jaar geleden
Welke maxicosi is dit dan? Volgens mij kunnen de riempjes er via de onderkant los. De mijne wel in elk geval. Laatst namelijk de hele hoes eraf gehaald om te wassen

4 jaar geleden
Reactie op RianneHelms
Welke maxicosi is dit dan? Volgens mij kunnen de riempjes er via de onderka ...
Ik heb de Joie Gemm 2. Bij mij helaas niet. Ben zelf met de maxi cosi bij de baby dump geweest. Ze hebben hem daar helemaal uit elkaar gehaald. Maar wil helaas niet los.

4 jaar geleden
Ik heb voor nu een reisdekentje, een voetenzak haal ik wel als het kouder wordt en echt nodig is (dwz als we de reiswieg van de kinderwagen omzetten naar wandelwagen. Tegen die tijd verwacht ik mijn kindje in de auto ook wel warm te kunnen houden met goede schoentjes, broekje en zo nodig nog dekentje...

4 jaar geleden
Reactie op Meibaby91
Ik heb voor nu een reisdekentje, een voetenzak haal ik wel als het kouder w ...
Voetenzak gebruik ik ook voor als het kouder word. Alleen als ik weer begin met werken gaat ze naar de opvang. Dan breng ik haal al tegen 7uur. In de winter is dan wel koud om alleen met schoentjes broekje of een dekentje te doen. Dan wil ik echt een voetenzak gebruiken.

4 jaar geleden
Reactie op Mariianne_MilouLiva
Voetenzak gebruik ik ook voor als het kouder word. Alleen als ik weer begin ...
Je kindje kan tegen de winter ook al uit de maxi cosi gegroeid zijn. Dus kan je niet beter aankijken of je je kindje dan nog met een maxi cosi vervoerd, en dan pas een zak aanschaffen?

4 jaar geleden
Reactie op Mariianne_MilouLiva
Ik heb de Joie Gemm 2. Bij mij helaas niet. Ben zelf met de maxi cosi bij d ...
O dat is jammer inderdaad.