9 Reacties

4 jaar geleden

Welke maxicosi is dit dan? Volgens mij kunnen de riempjes er via de onderkant los. De mijne wel in elk geval. Laatst namelijk de hele hoes eraf gehaald om te wassen

4 jaar geleden

Reactie op RianneHelms

Welke maxicosi is dit dan? Volgens mij kunnen de riempjes er via de onderka ...
Ik heb de Joie Gemm 2. Bij mij helaas niet. Ben zelf met de maxi cosi bij de baby dump geweest. Ze hebben hem daar helemaal uit elkaar gehaald. Maar wil helaas niet los.

4 jaar geleden

Heb helemaal geen voetenzak, lijkt me niet echt nodig voor een zomer kindje. Vanuit het ziekenhuis naar huis, kan er ook dekentje over.

4 jaar geleden

Ik heb voor nu een reisdekentje, een voetenzak haal ik wel als het kouder wordt en echt nodig is (dwz als we de reiswieg van de kinderwagen omzetten naar wandelwagen. Tegen die tijd verwacht ik mijn kindje in de auto ook wel warm te kunnen houden met goede schoentjes, broekje en zo nodig nog dekentje...

4 jaar geleden

Reactie op Meibaby91

Ik heb voor nu een reisdekentje, een voetenzak haal ik wel als het kouder w ...
Voetenzak gebruik ik ook voor als het kouder word. Alleen als ik weer begin met werken gaat ze naar de opvang. Dan breng ik haal al tegen 7uur. In de winter is dan wel koud om alleen met schoentjes broekje of een dekentje te doen. Dan wil ik echt een voetenzak gebruiken.

4 jaar geleden

Reactie op Mariianne_MilouLiva

Voetenzak gebruik ik ook voor als het kouder word. Alleen als ik weer begin ...
Je kindje kan tegen de winter ook al uit de maxi cosi gegroeid zijn. Dus kan je niet beter aankijken of je je kindje dan nog met een maxi cosi vervoerd, en dan pas een zak aanschaffen?

4 jaar geleden

Wij hebben een van jollein, deze hadden we nog van de oudste. Wat hier ook al gezegd is zou ik anders gewoon een dekentje gebruiken

4 jaar geleden

Reactie op Mariianne_MilouLiva

Ik heb de Joie Gemm 2. Bij mij helaas niet. Ben zelf met de maxi cosi bij d ...
O dat is jammer inderdaad.

4 jaar geleden

Ken je niet iemand die een flapje aan de zijkant kan nadien zodat je de huidige zak alsnog kunt gebruiken? Of even wegbrengen en voor een klein bedrag de kleermaker laten doen!