11 Reacties
5 jaar geleden
Ja zeker een voetenzak! Bij mijn eerste kind de hele winter gebruikt (toen ze eenmaal uit de bak in het volgstoeltje ging). Ze zitten stil, dus kunnen het snel koud krijgen. Dan is zo'n dekentje (die niet wegwaait zoals een losse deken) ideaal en vaak ook nog eens wind- en waterdicht.
Ik heb er 2, zodat ik ook kan wassen als mijn kindje erop spuugt of knoeit. 1 van het merk van de wagen en 1 van koeka. (En die van de wagen vind ik veel fijner) Als je er 1 koopt van een ander merk dan je wagen, controleer dan vooral of de gaten overeenkomen met de riempjes in je wagen.
Wij kunnen bv in onze wagen de schouderbanden in hoogte verstellen. In de voetenzak horend bij de wagen zitten dus ook op 3 verschillende hoogtes gaten voor de riem.
Ps. Toen ik zwanger was van de eerste wist ik niet eens wat een voetenzak was. Heb aan de verkoopster moeten vragen wat 'voetenzak in dezelfde kleur' in hemelsnaam inhield. Dus ik snap je vraag heel goed!
5 jaar geleden
Ja ik heb hem meteen erbij genomen (was nu een aanbieding gratis erbij) je hebt hem pas na 3 maanden nodig dus misschien zou je hem als kraamcadeau kunnen vragen? Mocht je nu het geld er niet aan uit willen geven. Kosten lopen erg uiteen per merk voor joolz kosten ze 100,- en voor qute 30,-...