11 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben wel een voetenzak erbij genomen, van hetzelfde merk als de kinderwagen. De voetenzak gebruik je wel pas als ze uit de reiswieg gaan en in het zitje gaan

5 jaar geleden

Wij hebben er inderdaad eentje van de wandelwagen zelf. Voor het uitgedeelde als ze al kunnen zitten.

5 jaar geleden

Wij hebben er ook een voetenzak bijgekocht van het merk zelf, ons kindje zit dan volgende winter lekker warm in het zitje en omdat de zak van hetzelfde past hij mooi in de wagen.

5 jaar geleden

Ik heb net gisteren een voetenzak gekocht (via marktplaats) bewust van een ander merk.. we hebben een Stokke Trailz, maar vond een wollen voetenzak wel fijner! Dus heb nu een platte van Kaiser die ik ook in de reiswieg zou kunnen leggen.. 😊

5 jaar geleden

Wij hebben een Stokke trailz. Zouden ook nog een voetenzak moeten kopen. De dame in de winkel zei toen dat enkel die van Stokke zelf er op passen. Klopt dit? Is er nog iemand met een Stokke trailz die dit kan bevestigen?

5 jaar geleden

Wij gaan wel een bijpassende voetenzak halen!

5 jaar geleden

Wij hebben ook een bijpassende voetenzak. Wel aan te raden. Heel handig in de winter!

5 jaar geleden

Bij ons kreeg je hem gratis erbij bij de kinderwagen!

5 jaar geleden

Ja zeker een voetenzak! Bij mijn eerste kind de hele winter gebruikt (toen ze eenmaal uit de bak in het volgstoeltje ging). Ze zitten stil, dus kunnen het snel koud krijgen. Dan is zo'n dekentje (die niet wegwaait zoals een losse deken) ideaal en vaak ook nog eens wind- en waterdicht. Ik heb er 2, zodat ik ook kan wassen als mijn kindje erop spuugt of knoeit. 1 van het merk van de wagen en 1 van koeka. (En die van de wagen vind ik veel fijner) Als je er 1 koopt van een ander merk dan je wagen, controleer dan vooral of de gaten overeenkomen met de riempjes in je wagen. Wij kunnen bv in onze wagen de schouderbanden in hoogte verstellen. In de voetenzak horend bij de wagen zitten dus ook op 3 verschillende hoogtes gaten voor de riem. Ps. Toen ik zwanger was van de eerste wist ik niet eens wat een voetenzak was. Heb aan de verkoopster moeten vragen wat 'voetenzak in dezelfde kleur' in hemelsnaam inhield. Dus ik snap je vraag heel goed!

5 jaar geleden

Ja ik heb hem meteen erbij genomen (was nu een aanbieding gratis erbij) je hebt hem pas na 3 maanden nodig dus misschien zou je hem als kraamcadeau kunnen vragen? Mocht je nu het geld er niet aan uit willen geven. Kosten lopen erg uiteen per merk voor joolz kosten ze 100,- en voor qute 30,-...

5 jaar geleden

Ik kreeg er een bij mijn kinderwagen, gewoon van het zelfde merk :)