18 Reacties

5 jaar geleden

Wij zitten met het zelfde vind lastig

5 jaar geleden

Lijkt me nog leuk!!

5 jaar geleden

Ik heb zelf dezelfde initialen. Is juist hartstikke leuk 😁

5 jaar geleden

Ja vind ik juist leuk

5 jaar geleden

Niks mis mee vind ik, het leek me juist verwarrend als je als kind zelfde voorletter hebt met een van je ouders. Ik had hetzelfde voorletter als mijn vader en wanneer we post kregen zonder Dhr of Mevr ervoor wisten we niet voor wie het van ons was🤷🏻‍♀️

5 jaar geleden

Ligt er een beetje aan hoelang de achternaam ook is vind ikzelf, ik Heb het nu zelf ook door me aangetrouwde achternaam maar rolt net niet lekker ofzo🤪

5 jaar geleden

Ik kies ook voor voor- en achternaam dezelfde initialen, vind het juist leuk!

5 jaar geleden

Wij hebben dat ook! maar het is ook een geweldige naam vinden wij. Zijn er helemaal happy mee :)

5 jaar geleden

Afhankelijk van de achternaam, bij de een vind ik het juist mooi maar bij ander juist niet. Bij onze eigen naam vind ik het dan weer niet mooi

5 jaar geleden

Ik ken enkele mensen waarvan voor en achternaam dezelfde initialen hebben en bij hen vind ik het net leuk klinken.

5 jaar geleden

Kan prima lijkt mij!

5 jaar geleden

Prima toch

5 jaar geleden

1e zoon heeft s.p 2e zoon heeft s.m En soms samen noemen we ze de s.s 🤭 toen nooit bij stil gestaan. Maar wordt tegenwoordig ook alleen nog maar voor de belastingdienst gebruikt geloof ik 😂

5 jaar geleden

Mijn vriend en ik beginnen allebei al met een M en zijn achternaam (en straks die van het kindje) ook. We hebben dus maar gekozen voor géén voornaam met een M haha

5 jaar geleden

Wij overwegen oa de naam Ella, dan heet ze Ella van E. (wil de achternaam hier niet noemen 😬). Er zit natuurlijk wel ‘van’ tussen, maar zowel mn vriend als ik vinden het onwijs lekker bekken haha

5 jaar geleden

Bij ons in de Familie weten we niet beter haha, mijn vader en zijn zussen zijn allemaal M.M , inmiddels heeft er één zus een andere achternaam. En zo hebben ik, mijn broertje én zusje ook allemaal M.M😊 wel allemaal een tweede letters anders van de voornaam. Das wel handig voor de post oid. Ik ben inmiddels getrouwd dus heb mijn man zijn achternaam en hebben hier zelf niet voor gekozen bij onze zoon onbewust eigenlijk.

5 jaar geleden

Ik denk dat het prima kan! Even kijken of alleen eerste letter hetzelfde is. Of een deel van de naam... bij jan Jansen zijn eerste 3 letters hetzelfde en dat zou ik niet zo snel doen. Maar Jasper Jansen kan dan bijv wel weer goed vind ik!

5 jaar geleden

Thanks voor al jullie reacties! Er zat nog een kleine twijfel maar zoals sommigen van jullie ook zeggen vinden wij het zelf ook wel lekker klinken haha, heel fijn om het zo even te kunnen checken zonder dit met vriendinnen te hoeven delen ;).