7 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochter huilt al vreselijk bij het verschonen sinds de geboorte 😅 alles geprobeerd...

één jaar geleden

Reactie op Maartjex93

Mijn dochter huilt al vreselijk bij het verschonen sinds de geboorte 😅 all ...
Ooh meen je niet. Wat frustrerend hè?!

één jaar geleden

Ons zoontje doet dit ook sinds kort. Maar dat is echt alleen als hij geslapen heeft zeg maar. Met name na de middagdut. Dan neem ik hem met slaapzak gewoon mee naar beneden. Even wakker worden. En dan een tijdje later verschoon ik hem gewoon op de bank en kleed ik hem aan. Dit gaat eigenlijk wel goed

één jaar geleden

Reactie op HeeHallo_1994

Ons zoontje doet dit ook sinds kort. Maar dat is echt alleen als hij geslap ...
Thanks voor de tip!

één jaar geleden

Oh wat sneu! Weet je of er echt iets is of dat t weerzin tegen luier aandoen is? Als t t eerste is hoop ik day je er gauw achter komt wat t is Als t tweede is helpt t misschien om hem te betrekken (laten kiezen uit 2 luiers - al zijn t dezelfde), hem de luier laten openmaken, doekje laten pakken uit de verpakking.. ik vraag ook of ik haar op de commode ga tillen of dat ze zelf klimt (wat betekent dat ze met de handen de rand pakt en ik haar alsnog til maar dan een beetje speels 😁). Succes!

één jaar geleden

Mijn dochter doet dit ook zo’n geruime tijd. Geen idee wat het is. Want het is niet altijd op de dag. Gisteren wou ze bijv met veel plezier wel het oefenbroekje aan doen. Dus toen heb ik dat maar meteen getest ipv die strijd 😅 misschien dat ze daar nu aan toe is. (Alleen ik wacht nog want mevrouw denkt wel meer te willen)

één jaar geleden

Ons zoontje vond dit al vanaf 1 jaar verschrikkelijk, wilde niet meer liggen. Toen maar gewoon staand gaan verschonen. Werkt top! Even zelf aan wennen maar nooit meer gedoe en daardoor ook makkelijker om gewoon overal te verschonen.