12 Reacties
2 jaar geleden
Hoeveel slaapt hij overdag? Vroeg wakker worden kan ook een teken zijn van te veel slaap overdah
2 jaar geleden
Reactie op frenkel1988
Hoeveel slaapt hij overdag? Vroeg wakker worden kan ook een teken zijn van ...
Overdag heel weinig, afgelopen dagen maar 2/3x 20 a 30 min 😅
2 jaar geleden
Ik zou zeggen dat het Slaapregressie is maar dat weet je met kinderen nooit🙈
2 jaar geleden
Mijn meisje heeft sinds ik weer aan het werk ben om 7uur smorgens. Dan gaat de wekker om 5uur half 6. Dat ritme zet ze nu ook door in het weekend.
2 jaar geleden
Bij ons is de kleine vanaf 7 maanden al een beetje aan het kloten. Zowel overdag als snachts haha. Hij heeft de slaapregressie rond 7 maanden gehad en laatst de sprong. En hij word nu ook elke ochtend vaak al rond 6 uur wakker. En voor de 7 maanden waas dat rond 7 uur/half 8.. Hij is nu 9 maanden. Over het algemeen slaapt ie wel snachts door. Soms nog wat nachten dat ie weer een flesje krijgt. Hij ontwikkeld zich ook supersnel natuurlijk. Hij gaat ook al buikschuiven/tijgeren. Zelfstandig leren zitten. Dat zorgt echt voor meer onrust bij de kleintjes. Komt echt wel weer goed ga ik vanuit haha
2 jaar geleden
Reactie op frenkel1988
Hoeveel slaapt hij overdag? Vroeg wakker worden kan ook een teken zijn van ...
Nou, dat geldt voor onze kleine dus niet haha! Soms slaapt ie overdag maar zo'n 2,5 uur.. Dat lijkt mij niet te veel. Vaak is het zelfs nog een beetje te weinig. Aangezien ie aan het einde van de dag jengeliger word 😂
2 jaar geleden
Hier hetzelfde probleem! Mijn zoontje wordt ook telkens vroeger wakker in de ochtend. Eerder maakten we hem wakker om kwart over 7, nu vanochtend hoorde ik hem al kletsen om half 6. Gelukkig sliep hij daarna weer in, maar toen om half 7 echt huilen. Dus ik ben maar weer aan het puzzelen met de dutjes overdag🥴 want als we op deze manier doorgaan, wordt hij waarschijnlijk steeds eerder wakker, als hij dit patroon doorzet. Ik weet ook niet goed hoe het komt, mijn zoontje slaapt overdag ook niet perse veel, 3 kwartier 1e slaapje en 2e slaapje max 1,5 uur maar ook hier wordt hij telkens eerder wakker.. 4 uur wakkertijd einde middag redt hij net gelukkig! Maar ik heb helaas geen oplossing voor je, ik kom er zelf ook niet helemaal uit😄
2 jaar geleden
Hier een tijdje niet meer gehad, nu weer wel. Zat ook al op 2 dutjes. Hij heeft wel de laatste dagen doorgeslapen waar hij eerder 1-2x wakker werd voor voeding.
Of ik er goed aan doe weet ik niet, maar ik leg m wel gewoon na 2 uur weer op bed. Probeer nu weer het 2-3-3-3 ritme aan te houden (soms dus weer 3 dutjes).
2 jaar geleden
Mijn dochter kan precies weer geen dutjes langer dan 40 min doen. Regressie of iets anders? Nog baby's?
2 jaar geleden
Reactie op EvelienM23
Mijn dochter kan precies weer geen dutjes langer dan 40 min doen. Regressie ...
Zou het dat zijn? De dutjes zijn hier ook een week weer moeilijk. Inslapen lukt super, maar voormiddag maar 45min en namiddag max een uur. Vandaag zelfs maar 20min en 30min 😕 en dan ook echt niet meer willen slapen. Maar wel moe zijn en dus snel huilerig. Vervelend! Maar goed, voorlopig zijn de nachten wel nog goed, hopelijk blijft dat tenminste zo