8 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg

2 jaar geleden

Euhmm rekening mee houden, dat is een goede. Nora is ons 2e kindje en hadden ook veel van de eerste nog. Hier scheelt het dat zij in juni geboren werd jesse in oktober 3 werd. Dus hij was al erg zelfstandig en geen kinderwagen meer nodig voor hem. Verder draait ze gewoon mee in het gezin, niet te moeilijk denken. Kwa spullen hetzelfde als bij de eerste, soms zelfs minder als je erachter kwam dat je veel niet nodig had 🤣

2 jaar geleden

Hier zit 1 jaar en 10 maanden verschil tussen de jongens. Wij hebben een meerij plankje voor achter de kinderwagen. En wat ik vooral lastig vind is dat ik niet alleen iets leuks doe bvb een speeltuin of na de winkel gaan , de oudste kan nog wel eens op verkenning gaan🙈

2 jaar geleden

Er zit straks als alles goed gaat 13 maanden tussen onze kindjes. Nieuwe auto, duowagen kinderwagen, kleine verbouwing of de optie om eventueel toch te verhuizen. Er is nog niets in orde. En nog maar 16 weken te gaan 🥲 Wij zijn een chaotisch gezin en dat zal alleen maar erger worden met een 2de kindje erbij. Maar ik kijk er enorm naar uit 😍 Ik maak mij eigenlijk niet zoveel zorgen. Behalve over hoe het slapen zal gaan. Ik ben bang dat ze elkaar wakker zullen schreeuwen. Ook een soort van ritme creëren met 2 jonge kindje ben ik benieuwd naar. Iets alleen doen met 2 jonge kindjes. Beide verschonen onderweg lijkt me ook zo’n horror. Dat ze beide genoeg aandacht krijgen… enz. Ik pieker er gelukkig niet zoveel over. Ik laat net zoals bij ons 1ste zoontje alles op me af komen. We zien wel. Maar het neemt niet weg dat we nog enkele grote kosten hebben en weinig tijd 🙈

2 jaar geleden

Bakken met liefde erbij! 😉❤️ En nog minder tijd voor jezelf/meer chaos, haha. Dat vind ik dus echt zo’n tegenvaller, haha. Ik ben de hele dag bezig 😂😅 maar het is wel 10 keer leuker hoor.

2 jaar geleden

Volg je gevoel en laat het op je af komen 🥰 Hou er vooral rekening mee dat je dan al heel wat ervaring hebt 💪🏻

2 jaar geleden

Reactie op bébé5juni

Er zit straks als alles goed gaat 13 maanden tussen onze kindjes. Nieuwe au ...
Precies dit voor mij! Hier ook 13(,5) maand tussen onze kindjes straks. En het word zeker hard werken, maar tegelijkertijd zo heerlijk! 💖 Echt grote veranderingen viel hier gelukkig mee, ons zoontje heeft een ander kamertje gekregen met een groter ledikant die uiteindelijk een peuterbedje kan worden. De baby krijgt z’n “oude” meubeltjes. (Naja oud, nog geen jaar oud haha)! Dit keer verwachten wij een meisje, dus een koningskoppel! Helemaal leuk, en zoveel kleding hoeft er niet bij te komen. Had veel uniseks gekocht. Nog maar chaos in ons leventje! Bring it onnnn 😆

2 jaar geleden

Ik zou het alleen maar makelijk vinden, je weet al zo veel. Zelf nu dochtertje van 8 maanden en zwanger van jongen 23 weken dus als alles goed mag gaan 13 maanden verschil, zelf kom ook uit een gezin met 1 jaar er tussen is alleen maar makelijk, kunnen ze samen spelen, je zit er nog helemaal in, je moet je gevoel achter na gaan wat voor je zelf lekker voelt