8 Reacties

2 jaar geleden

Mijn oudste heeft dat ook gehad vanaf 1 Jr ongeveer tot nu nog 🤦🏼‍♀️ Kan de ontwikkeling zijn van het evenwichtsorgaan. Onze zoon zit inmiddels voorin en probeer zo te gaan rijden dat z'n maaltijden gezakt zijn. Gaat nu hij wat ouder is best oke, soms spuugt hij wel, soms ook niet! Jongste heeft er geen last van tot op heden gelukkig. En denk aan de andere kant hij gewoon niet zo'n sterke maag heeft.

2 jaar geleden

Reactie op Lott-j

Mijn oudste heeft dat ook gehad vanaf 1 Jr ongeveer tot nu nog 🤦🏼‍♀️ Kan ...
Heb standaard een spuugbak en handdoek in de auto

2 jaar geleden

Met 7 maanden in de ijfel. 🙈 alles onder.

2 jaar geleden

Ik weet niet hoe zwaar je kindje is ? Maar vanaf 9 kilo mogen ze evt ook vooruit in de auto. Misschien helpt dat?

2 jaar geleden

Reactie op Annemieke-D

Ik weet niet hoe zwaar je kindje is ? Maar vanaf 9 kilo mogen ze evt ook vo ...
Bij mijn weten pas op z’n vroegst met 15 maanden 😲

2 jaar geleden

Reactie op KimH89

Bij mijn weten pas op z’n vroegst met 15 maanden 😲
Ik las hier 9 kilo, dan mag het. Maar ik lees verder op wel dat je als je 100% veilig wilt zijn 15 maanden.

2 jaar geleden

Oowww mijn dochter zit al een tijdje naar voren gericht in een autostoel Miss de 2e iets makkelijker in🤣

2 jaar geleden

Niet voor mijn kindje, maar ik ben zelf wagenziek. Als ik slaap in de auto heb ik er geen last van, dus misschien proberen zo veel mogelijk te timen om te rijden tijdens dutjes met langere afstanden? Naar buiten kunnen kijken doet mij verder ook goed. En als ik misselijk word vind ik frisse lucht fijn, dus een raampje open zetten. Als kind echt alles geprobeerd, tabletjes, van die polsbandjes etc. Niets hielp. Met ouder worden wordt het bij mij wel steeds minder erg en zelf rijden is de allerbeste oplossing maar daar heb je voorlopig helemaal niets aan helaas.