8 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou wel even wakker maken om een zetpil ofzo te geven, en wat extra melk aanbieden. Ook voor het vocht wat er belangrijk is tegen uitdroging

2 jaar geleden

Kan je hem niet wat geven misschien slaapt hij gewoon weer verder. Dan word hij ook weer wat rustiger misschien. Als ik hier een zetpil geef als hij slaapt merkt hij er meestal niks van dus gewoon proberen zou ik zeggen

2 jaar geleden

Ik zou hem ook eventjes wakker maken om wat te laten drinken & zetpil! Kan die daarna hopelijk lekker slapen

2 jaar geleden

Hi, wat ontzettend sneu. Ik zou hem ook wakker maken even. In een donkere kamer, zetpil, klein flesje en dan weer lekker verder slapen. Als ze zo ziek zijn met hoge koorts is een spiegel opbouwen van paracetamol wel verstandig. En wat extra vocht kan dan ook geen kwaad. Succes en beterschap!

2 jaar geleden

Ik zou hem juist laten slapen 🙈 En dan weer een zetpil en wat drinken geven zodra ie wakker wordt. Slaap is wat je lijf nodig heeft om te herstellen. Ik zou dat niet doorbreken met het risico dat ie vervolgens niet meer in slaap komt en sjagerijnig wakker is. Met paracetamol moet je indd een spiegel opbouwen, maar dat betekent binnen 8u een nieuwe. Dan kun je hem ook nooit de nacht door laten slapen....

2 jaar geleden

Reactie op Thérèse

Ik zou hem juist laten slapen 🙈 En dan weer een zetpil en wat drinken geve ...
Ik heb hem ook effectief laten slapen en hij is zelf om 3u gekomen voor te drinken en zijn koorts was daarjuist toch al gezakt 🙏

2 jaar geleden

Ik zou hem niet wakker maken, doe ik zelf ook niet als hij ziek is. Laat hem lekker slapen.

2 jaar geleden

Reactie op babyon

Ik heb hem ook effectief laten slapen en hij is zelf om 3u gekomen voor te ...
Precies! Hij komt wel als hij iets nodig heeft.