26 Reacties
2 jaar geleden
Officieel kan de maxicosi tot het moment dat de bovenkant van haar hoofd even hoog als de rand is..
Maar wij hebben vandaag naar een autostoel gekeken van 0 tot 4 jaar..
Daar mag ze dus nu al in 😄
2 jaar geleden
Wij zijn toevallig vandaag over gegaan naar de maxi cosi axiss. Deze kan nog gewoon achterwaarts en over een tijdje voorwaarts.
2 jaar geleden
Reactie op CDMM
Onze dochter zit in de Maxi-Cosi axiss. Deze kun je vrij ver kantelen in li ...
Wij hebben die ook voor bij oma. Maar kan niet achteruit (tot 1,5) en is pas vanaf 9 kilo te gebruiken toch
2 jaar geleden
Reactie op CDMM
Onze dochter zit in de Maxi-Cosi axiss. Deze kun je vrij ver kantelen in li ...
Wij hebben die ook voor bij oma. Maar kan niet achteruit (tot 1,5) en is pas vanaf 9 kilo te gebruiken toch
2 jaar geleden
Reactie op kimbeerly1992
Wij hebben die ook voor bij oma. Maar kan niet achteruit (tot 1,5) en is pa ...
Ja klopt inderdaad, maar bij ons is het echt krijsen als ze achteruit zit.. ( vanaf de geboorte al ) dus zodra ze 68 cm was hebben we haar daar in gedaan en toen was alles ineens weer goed :)
2 jaar geleden
Ik zou voor een autostoel gaan die in de groep 0-1 of 0-1-2 valt. Dat zijn over het algemeen autostoelen wasr ze al vanaf de geboorte in kunnen doordat er ook een ligstand op zit en in tegengestelde richting in de auto kan. Voor goed advies kan je naar een babywinkel gaan die adviseren je wel welk type stoel het meest geschikt is
2 jaar geleden
Wij zijn vanaf ongeveer 5,5 maand overgegaan op de Britax Römer dualfix i-size (deze kan vanaf geboorte, half ligstand ook nog) stoel, mijn zoontje was toen al 70+ cm en 9,5 kilo.
Ik zie dat de Maxi-Cosi pearl geen ligstand heeft? Dan zou ik nog zo lang mogelijk wachten met overstappen. Qua grootte past ze nog makkelijk in de pebble.
2 jaar geleden
In de babywinkel zeiden ze dat de maxi-cosi pas te klein is als het hoofdje voorbij de rand komt. Ze raden aan om zolang mogelijk de maxi-cosi te gebruiken. Want dat is veiliger.
Dus nu hoop ik elke keer dat onze dochter in de maxi-cosi zit, dat ze eindelijk met haar hoofdje boven de rand komt. Dan kan ze eindelijk in de autostoel, want die maxi-cosi is echt super zwaar! 🙈
2 jaar geleden
Reactie op Eveline..
In de babywinkel zeiden ze dat de maxi-cosi pas te klein is als het hoofdje ...
Mijn meisje is bijna 8 maanden en werd ook elke keer woest in de maxi cosi. Dus een autostoel gehaald. Blije baby blije papa/mama
2 jaar geleden
Reactie op kimbeerly1992
Wij hebben die ook voor bij oma. Maar kan niet achteruit (tot 1,5) en is pa ...
Hij kan wel achteruit hoor en vooruit! Zit onderin een schuifje, de ene kant kan je alleen naar achter draaien en zet je hem om, dan kan hij alleen naar voren draaien. Onze meid was met 5 maanden al ruim 8,5 kilo, dus de 9 kilo is ze ondertussen al ruim voorbij.
2 jaar geleden
Reactie op CDMM
Wij hebben deze ook dit wist ik ook niet! Ik ga straks even kijken, dankjew ...
Dat schuifje moet je even omzetten
2 jaar geleden
Reactie op CDMM
Ah ik heb de andere zie ik ik zie dat knopje niet hierop🙈
Ohhh dacht dat die van ons ook axiss heette maar blijkbaar staat er nog Fix achter, sorry 🙈