19 Reacties

5 jaar geleden

Het is nog zo klein? Is dat wel mogelijk? Zijn het niet je darmen? Die voel ik in de avond heel veel rommelen! Wat zei je vk erover?

5 jaar geleden

Ik denk dat het wel kan hoor! Ik voelde mijn tweede dochter ook al met 14 weken, placenta lag naar achteren en er zat maar heel weinig weefsel/vet rond de baarmoeder en daardoor voelde ik het ook al heel snel. Ook omdat het je 5e weet je het veel sneller te herkennen! .

5 jaar geleden

Het is nog zo klein? Is dat wel mogelijk? Zijn het niet je darmen? Die voel ...
ze zegt letterlijk wat de vk zei dr baarmoeder is al duidelijk te zien lijkt me dan niet haar darmen en idd als het je 5e kindje is denk ik dat je toch het gevoel wel kent en je gewoon naar jou eerste gevoel moet luisteren

5 jaar geleden

Meestal 16e week pas. Daarvoor is het meestal darmen.

5 jaar geleden

Ja hoor dat kan! Ik voelde mijn tweede ook met 10 weken al. Ook de vk gaf aan dat dat heel goed kan. Je weet zelf ook wel echt het verschil tussen darmen en je kindje

5 jaar geleden

Kan zeker met een 2de of in dit geval 5de ... kan dan al rond de 10 weken ... en je kent je lichaam dus denk voor jezelf dat je nu wel sneller kan herkennen wat je voelt

5 jaar geleden

Fijn dat er meerderen zijn die zeggen dat het kan! Mijn darmen zitten ook echt op een andere plek. Was er ook helemaal niet mee bezig maar ineens zo’n gevoel, zo bijzonder! Voelde me gewoon emotioneel 😅

5 jaar geleden

Dat kan zeker. Ik was bij de 2de 13 weken en voelde haar toen ook al. Ben nu 9 weken zwanger ben benieuwd hoe snel het nu gaat

5 jaar geleden

Bij een 5e neem ik aan dat je inmiddels wel weet hoe t voelt 🤣🤣🤣

5 jaar geleden

Ja dat kan. Ik ben zwanger van de 3e en had het bij ruim 11 weken. Ook de arts in het ziekenhuis gaf aan dat het echt wel kan. Nu bijna 15 weken en gevoel wordt ook steeds duidelijker. Geniet er van!

5 jaar geleden

Voel je dan van die plopjes?? Ik kan niet wachten tot ik de baby kan voelen. Dit is mijn 4e 🥰

5 jaar geleden

Nee, soort gedraai, geschuif🤔 Hoe zal ik het noemen🤷🏼‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op Bajelo

Nee, soort gedraai, geschuif🤔 Hoe zal ik het noemen🤷🏼‍♀️
Haha geen idee. Bij mij begon elke baby eerst met plopjes. Ach ja. Je kent je lichaam het beste toch?

5 jaar geleden

Bij de 1e met 13 weken. Ik weet het echt zeker. Alsof iemand mij aan de binnenkant van mijn buik kietelde.

5 jaar geleden

Bij mijn eerste voelde ik de hele nacht door plopjes vanaf 12 weken. De verloskundige verklaarde me voor gek en zei dat het pas vanaf 16 weken mogelijk was. Sorry, maar ik weet echt wel het verschil tussen mijn darmen en hoe ze werken en de rest van mijn lichaam. Dus als jij zegt dat je het voelt met 10 weken.. ik geloof je direct. Hier zwanger van de tweede tussen de 8 en de 12 weken zwanger ook het plopjes gevoel is er al. Maandag eerste termijnecho dan zullen we het zien.

5 jaar geleden

Nou, ben benieuwd in welke week je dan zit!

5 jaar geleden

Reactie op Guppie2021

Bij de 1e met 13 weken. Ik weet het echt zeker. Alsof iemand mij aan de bin ...
Zoiets ja...

5 jaar geleden

De baby kan al wel bewegen, dus waarom zou je het niet kunnen voelen? Blijft natuurlijk lastig te bepalen, maar zou gewoon je gevoel vertrouwen! Je herkent het gevoel toch ook uit je vorige zwangerschappen. Ik ben zwanger van mijn eerste kindje, dus ik weet niet echt hoe het voelt. Voel wel nu soms ook wat kriebelen bij mn baarmoeder, maar geen idee wat het precies is! 🤷🏼‍♀️

5 jaar geleden

Ik voelde mijn superbeweeglijk zoontje ook al vanaf 12 weken.. Dus lijkt me wel mogelijk..