11 Reacties

één jaar geleden

Ons dochtertje had met 9 a 10 maanden als hemd en boxer. Moest continu te grote rompers aan omdat haar hoofd anders niet door het gat paste.

één jaar geleden

Ons zoontje draagt nu sinds het zomer is een boxer, straks hemdje erbij natuurlijk, maar rompers hebben we weggedaan

één jaar geleden

Ons zoontje heeft sinds mei dit jaar geen rompers meer aan, enkel een boxer. Tegen de tijd dat het weer wat frisser word een hempje erbij! Ik vind het ideaal

één jaar geleden

Mijn zoontje draagt sinds mei geen rompers aan. Onderbroek en hemd. Wanneer het heel warm is alleen een onderbroek.

één jaar geleden

Sinds ruim een maand. Mevrouw vond zichzelf te groot (net 2) voor een luier en als je zelf naar de wc gaat moet je wel een onderbroekje aan.

één jaar geleden

Sinds we aan het oefenen zijn met het potje/wc. Nu wil ze ook ineens geen rompers meer aan. Maar thuis loopt ze eigenlijk het liefst in haar blote billen. Maakt het oefenen op het potje ook wel makkelijker.

één jaar geleden

Owja, en een onderbroek kan ze zelf aantrekken. Ook een reden waarom die leuker zijn dan rompers.

één jaar geleden

Zijn de zoontjes hier dan ook al zindelijk?! (Snel!!!!) of doen jullie een luier onder de onderbroek?

één jaar geleden

Mijn zoontje draagt ongeveer een maand hemd en onderbroek. Zijn rompers werden te klein dus het was of een nieuwe garderobe met een maat groter aanschaffen of overstappen.

één jaar geleden

Reactie op Stinapa

Zijn de zoontjes hier dan ook al zindelijk?! (Snel!!!!) of doen jullie een ...
Mijn zoontje is (nog) niet zindelijk maar het is voor mij wel makkelijker een onderbroek qua verschonen. Vooral wanneer hij een lekkage heeft. Hoeft hij niet zijn bovenkleding, romper uit te trekken.

één jaar geleden

Mijn zoontje draagt sinds zijn zindelijkheid training 2 maanden geleden een onderbroek en hemd. Zindelijk worden ging bij hem snel, ik heb ook begrepen dat zindelijkheidstraining het beste werkt tussen 1.5 en 2.5 jaar (potty training van snuggles and Dreams gekocht) en inderdaad voordat ik daadwerkelijk de tools wilde gaan toepassen van de training/cursus aanbod had ik hem al zindelijk. Het is met dit mooie weer het proberen waard, scheelt zoveel luiers. Iedereen om mij heen zegt ook: wat snel! Ja.. misschien wel, maar hij kan het gewoon , heeft een hele enkele keer nog on ongelijkje. Als ik dus de informatie van die cursus mag geloven is de leeftijd ervan dus "normaal". Maar doe wat werkt en goed voelt voor jezelf.