Ha lieve mama's,
Mijn zoontje is 7 maanden en krijgt nog borstvoeding. Ik ben al één keertje heel licht ongesteld geweest een maandje geleden.
Wanneer werden jullie voor het eerst ongesteld? En was het vanaf toen meteen regelmatig? En was het juist heftig of heel licht?
Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!
Ben 8 weken na de bevalling 1x ongesteld geweest en sindsdien niet meer 🤷♀️ geef nog volledig bv. Bij m'n oudste was ik na ongeveer 5 maand weer gewoon ongesteld, maar nu dus niet (en nee, niet zwanger 😅)
Afgelopen maand (6 maanden na de bevalling) weer voor het eerst ongesteld geweest en geeft nog borstvoeding. Zou dan komende week ergens weer 'moeten' . Ben benieuwd
Ik was 10 weken na de bevalling weer ingesteld.. meteen weer regelmatig ondanks de borstvoeding. Jammer.. het had wel langer weg mogen blijven van mij!
Ik werd 10 weken na de bevalling weer ongesteld. Ik gaf toen volledige BV. Het was vrij heftig de 1ste keer weer. 2x is mijn menstruatie na de bevalling regelmatig geweest. daarna alleen maar weer onregelmatig haha.
Ik ben 3 weken geleden gestopt met bv maar nog niet ongesteld geworden) 7,5 maand geleden bevallen). Ik hoop eigenlijk dat het wel snel weer terug komt (ja echt), want ben voor was voordat ik zwanger werd ook heel onregelmatig/weinig ongesteld.
Wat een aparte opmerking. Met koperspiraal heb je juist een cyclus. Dat is ...
Klopt maar omdat de menstruatie nog niet terug was in verband met borstvoeding kan het zijn dat het daardoor weg blijft. Ik hoop het. Tot nu toe is die maandelijks vriend nog niet langs geweest gelukkig.
Uy uy uy... na bijna 18 manden is het weer zo ver 😂 gisteren ongesteld geworden en het is zo pittig... Bah.
PS: ik geef nog bv maar niet fulltime meer.
Hi! Ik ben vorige maand voor het eerst sinds de zwangerschap weer ongesteld geworden. Onze dochter was toen 7,5 maand. Man dat was echt verschrikkelijk pittig. Vorige week weer ongesteld en merkte daar amper wat van hahah maar die eerste keer schijnt over het algemeen wel wat heftiger te zijn na een zwangerschap en bevalling.
Ik geef trouwens nog steeds live borstvoeding.
We proberen ook meer en meer fles voeding aan te bieden. Dat gaat steeds beter. Mijn menstruatie is nog niet gekomen 18 maanden geleden voor het laatst geweest.
Ik geef ook borstvoeding, ik werd ongesteld toen mn zoontje 6 maandjes was.
Voor mn zwangerschap was ik het altijd heel regelmatig, en had ik er vaak veel last van.
Nu is het wel anders ongesteld (minder lang ongesteld, minder pijn, niet reglmatig).
Ik had het nog niet gemist hahah😅😅