27 Reacties

één jaar geleden

Heb je niet toevallig een bad en een losse douche?anders zou je de kleine in een leeg bad kunnen zetten met wat speelgoed en dan kan jij douchen

één jaar geleden

Als mijn man later moet beginnen met werken ga ik in de ochtend douchen. En op vrijdag is ons zoontje bij mijn ouders. Dan ga ik in de middag ook thuis even douchen. Als mijn man ochtenddienst heeft dan ga ik rond 4 uur onder de douche. Niet elke dag natuurlijk. Maar zo zorg ik er voor dat ik een beetje een schema heb haha. Ik ga liever niet douchen als onze kleine op bed ligt. Bent bang dat ie wakker wordt en dat ik niet onder de douche vandaan kan komen omdat ik nat ben 🙈🤦🏽‍♀️😂

één jaar geleden

Wij douche altijd savonds. Altijd samen. Mijn dochtertje en ik eerst samen. Als ik klaar ben ga ik me afdrogen en gaat mijn man er onder. Zodra ik me afgedroogd en aangekleed heb neem ik mijn dochtertje mee voor afdrogen en aankleden. Dan neem ik haar mee naar beneden en dan gaat zei even spelen en maak ik haar fles. Dan krijgt ze fles van mij. Komt papa beneden. Nog even met papa knuffelen en dan op bed.

één jaar geleden

Je kan hem in een ikea kinderstoel zetten in de douche

één jaar geleden

Ik douch toch wel savonds als de kleine net op bed ligt maar gewoon snel even. Dan ga ik daarna verder met dingen die nog moeten gebeuren en kan mijn haar drogen voordat ik ga slapen. Of op de dagen dat mijn vriend thuis is dan gaat hij even wandelen met de kleine en de hond en dan kan ik ook rustig douchen/scheren/masker enz.

één jaar geleden

Ik ga of met mijn dochter samen in bad of mijn man gaat met haar in bad en dan ga ik op hetzelfde moment douchen. Doet jouw kindje nog een slaapje? Dat zou ook een moment kunnen zijn dat je even gaat douchen.

één jaar geleden

Ik douche als ik haar net op bed heb liggen of douche samen met der als zij dan in t badje bij me zit

één jaar geleden

Ik doe mijn zoontje in het badje met water en schuif die uit de douche. Ik douche dan mezelf terwijl hij aan het spelen is in het badje. Ik droog mezelf af en haal dan hem uit bad. Als ik m’n haar wil wassen doe ik dit in zijn middag slaap je als ik niet hoef te werken.

één jaar geleden

Meenemen in bad , op ons bed tv kijken , spelen in zijn eigen kamer. We hebben overal trap hekjes dus er kan niks geks gebeuren. En dan douche ik ongeveer 5 minuten. ‘S avonds als ie op bed ligt of als m’n vriend thuis is dan wat langer

één jaar geleden

Hoelang douche je dan? 's Avonds 10 minuutjes moet wel lukken, toch? Of anders gezellig samen in bad.

één jaar geleden

's Ochtends voordat ik hem uit bed haal.

één jaar geleden

Ik douche ‘s ochtends, dat vind ik het fijnst. Als m’n vriend thuis is, blijft onze dochter beneden. Zo niet, dan is ze gewoon in de badkamer, of ik zet de deur open en die van haar slaapkamer ook en dan kan ze daar een beetje rommelen (we hebben traphekjes). Dat gaat prima.

één jaar geleden

Ik douche vaak ‘s avonds als hij in bed ligt. Heel soms met hem samen voordat hij naar bed gaat. Soms in de middag als hij zijn dutje doet.

één jaar geleden

In de ochtend zorg ik dat ik heb gedouched & mezelf heb klaar gemaakt zo voordat mijn dochtertje wakker word. Zo kan zij rustig wakker worden,ontbijten & kan ik haar klaarmaken voor de dag. Na het eten mag ze altijd nog even spelen en maak ik haar badje klaar. Lekker badderen,pyama aan,papflesje & daarna naar bedje. Als zij in dromelandje is heb ik tijd voor de huishoudelijke taakjes & kan ik wederom weer lekker douchen om daarna te gaan slapen😊 Verschilt per dag. Vaak doe ik het zo. Word mijn dochtertje al wakker terwijl ik nog in pyama ben dan douche ik als zij haar dutje doet,ook prima☺️

één jaar geleden

Oei, ik douche dus wel ‘s avonds. Maar das niet altijd chill omdat ze dan ook wakker kan worden. T fijnst vind ik als ik thuiswerk, dan douche ik in mn lunchtijd 😅

één jaar geleden

Ik douche gewoon in de ochtend samen met mijn zoontje. Of hij in bad en ik onder de douche. Hij schoon en ik schoon 😊 Je hebt alleen iets meer tijd nodig met afdrogen en aankleden zo. Onder de douche gaan trouwens ook badspeeltjes mee voor zijn vermaak.

één jaar geleden

Ik douche elke ochtend, m’n zoontje laat ik gewoon in z’n bed met een boekje of een speeltje. Dan wel echt alleen even snel douchen, ben dan binnen 5-10 minuten echt klaar. Mn haar wassen/scheren enzo doe ik alleen als m’n man ook thuis is

één jaar geleden

Ik douche òf s’ochtends voor ik de kids uit bed haal, of s’avonds als ze er lekker in liggen

één jaar geleden

Ik douche altijd samen met mijn dochter. Zij speelt altijd lekker op de grond met der dingetjes en ondertussen was ik mezelf. Daarna haar haren etc. Ik laat de douche aan en droog mezelf af en kleed mezelf aan, daarna haal ik haar eruit. De langere douchebeurten doe ik als ze in bed ligt

één jaar geleden

Ik douch woensdag, zaterdag en zondag. Woensdag breng ik haar eerst naar de opvang, dan sporten, dan douchen en daarna aan de studie. En in het weekend zijn mijn man en ik beide thuis, dus dan kan het sowieso. Op mijn werkdagen was ik even snel met een washandje terwijl mijn man haar uit bed haalt en aankleedt. Op mijn mamadag was ik ook met een washandje, meestal terwijl mijn dochter in bad zit.