10 Reacties

茅茅n jaar geleden

Heeft ze er nu een pyjama onder? Anders zou je dat nog kunnen doen. Word het heel koud op haar kamer in de winter? Als dat niet zo is lijkt me dat voldoende toch?

茅茅n jaar geleden

Hoe warm is het op haar kamer dan? De buitentemperatuur maakt niet zoveel uit het gaat om de kamer temperatuur. Zou weg blijven van dekens als ik eerlijk ben. Als ik kijk naar ons zoontje gaat hij het hele bed door. Dus niet alleen zal het deken van hem afglijden daarnaast kans dat ie er onderkomt.. zou het risico niet nemen. Zijn nog zoveel dingen die je kan doen; Lange mouwen romper Wollen rompers Pyjama Wollen of fleece pyjama En vergeet niet: liever te koud dan te warm bij de kleine kinderen. Snachts het nekje voelen voelt die gewoon warm dan is er niks aan de hand, onze eigen perceptie is soms anders dan hoe zij het ervaren! Ons zoontje slaapt nu nog in de herfst teddy van 4 seizoenen puckababy.daaronder een korte mouwen (of mouwloze) romper. In zijn kamer is het 18 graden

茅茅n jaar geleden

Reactie op FemFF

Heeft ze er nu een pyjama onder? Anders zou je dat nog kunnen doen. Word h ...
Ja ze heeft een pyjama eronder. Het in wel heel koud bij ons boven 馃檲 heb nog niet gemeten maar ik schat wel onder de 18 graden.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Hoe warm is het op haar kamer dan? De buitentemperatuur maakt niet zoveel u ...
Heb het nog niet gemeten maar al zekeronder de 18 graden. Zij heeft die ook van puckababy 4 seizoenen. Ze draait inderdaad ook heel haar bedje rond 馃檲 Maarja inderdaad misschien warmere pyjama ja ..

茅茅n jaar geleden

Hier ook een winter slaapzak met pyjama eronder en lange mouwen romper. Ik doe wel sinds afgelopen winter al een deken. Nu een jollein 3.0 tog deken voor erbij. Die gaat in de winter gebruikt worden. Ja hij gaat heel zijn bed door maar zodra ik wakker ben (toilet bezoekje ofzo) ga ik even kijken en doe ik de deken goed. Mijn man hetzelfde. Dus hier ligt de deken bijna altijd op hem. Lekker warm.

茅茅n jaar geleden

Reactie op amalurra

Ja ze heeft een pyjama eronder. Het in wel heel koud bij ons boven 馃檲 heb ...
Ja kan altijd nog voor een lange mouwen romper gaan ook of een dikkere pyjama. Hier zou een deken echt geen succes zijn gezien ze allerlei posities inneemt in bed, ze staat nog net niet op z'n kop馃槈

茅茅n jaar geleden

Mijn dochter gaat ook het hele bed door, maar laatst toch een deken geprobeerd omdat ze iedere keer om 5 uur wakker werd van de kou, ze blijft wonderbaarlijk genoeg veel rustiger liggen als ze onder die deken ligt

茅茅n jaar geleden

Dacht ook zoals jij, maar mijn zoontje draait zijn hele bed door en zoals mama aapie ook in dr reactie zegt ben k ook erg bang dat hij eronder terecht komt. Heb hem nu een winterslaapzak met mouwen aan, dunne pyjama en een romper met lange mouwen. Straks als het nog kouder wordt krijgt ie fleece pyjama鈥檚 aan.

茅茅n jaar geleden

Reactie op 12062021

Dacht ook zoals jij, maar mijn zoontje draait zijn hele bed door en zoals m ...
Exact hetzelfde hier. Fleece pyjama's nog achter de hand 馃榿 Momenteel is het 14 graden op zijn kamer en lukt het goed met de winterversie van de 4 seizoenen, romper lange mouwen en dunne pyjama. Als het echt nog veel kouder gaat worden op zijn kamer en ook de fleece pyjama niet genoeg is, zal toch de verwarming op zijn kamer lichtjes aangezet gaan worden overdag zodat het niet z贸 koud wordt. Liever dat dan een deken op dit moment, want hier ook echt een woelwater.

茅茅n jaar geleden

2 slaapzakken doe ik wel eens. Wollen onderdeken. Wollen romper. Slaapzak met wol. Sokken aan.