15 Reacties
2 jaar geleden
In de kamer van mijn dochtertje is het daar ook zeer warm hoogst was 32 graden we hebben een airco in haar kamer gezet en we zetten die 1 a 2 uur op voor ze gaat slapen en dan als het uit is draait de ventilator
2 jaar geleden
Reactie op CDMM
Bij ons ook 29 graden haar kamer raampje open wanneer kan ventilator en gew ...
Alleen in de luier? Geen romper of dunne slaapzak aan?
2 jaar geleden
Ik heb zilverfolie aan de buiten kant van de ramen geplakt dat scheelt als snel een paar graden, daarnaast overdag alle ramen en deuren dicht en de airco aan. Als ze gaat slapen alleen een luier aan. Over het hoeslaken heb ik nog een extra katoenen lap liggen wat het extra zweet absorbeert en ook zorgt dat het koel is.. daaronder heb ik koelmatten van de action wat eigenlijk voor dieren word gebruikt en daarnaast overdag een aantal ijsjes 😊 uiteindelijk goed te doen hier... Als k dat allemaal niet deed dan is het hier makkelijk 35graden binnen en met alles rond de 25-26
2 jaar geleden
Ons zoontje zijn kamer was van de week al 30 graden 🙄 hebben de plafondventilator op standje 1, hij draagt alleen een dun shirtje en als mijn man er niet vroeg uit moet kunnen we zijn deur soms ook open zetten. Ook doe ik hem elke avond dan eventjes in een lauw badje en dan gelijk naar bed, dat hij wel even lekker afkoelt en de plak er af baddert. Plat dak en de hele dag de zon op zijn kamer is gewoon echt een drama .. maarja 🤷🏻♀️
2 jaar geleden
Och haha mijn zoontje is dan misschien zelfs wel een beetje een kou kleum als ik dit zo lees 😂 met 26 graden op zijn kamertje slaapt hij nog met romper en een dunne (mega dun) slaapzak aan 😅
2 jaar geleden
Reactie op CurlyShirley
Och haha mijn zoontje is dan misschien zelfs wel een beetje een kou kleum a ...
Wat voor “mega dunne” slaapzak heb jij? Ik heb een zomer slaapzak maar vind hem nog echt wel aardig dik. Ze slaapt dus 9/10 keer gewoon in een romper maar s’ochtends voelt ze dan wel koud aan.
2 jaar geleden
Reactie op SavannahSade
Wat voor “mega dunne” slaapzak heb jij? Ik heb een zomer slaapzak maar vind ...
Van de ergopouch, deze is 0,2 tog. Echt super fijne slaapzak 😊. Ik heb hem via bol.com besteld. https://www.bol.com/nl/nl/p/ergopouch-baby-slaapzak-jersey-cotton-sage-0-2-tog-8-24m/9300000038576480/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-141423183834-S-1679772116358-9300000038576480&gclid=CjwKCAjwi8iXBhBeEiwAKbUofZufTVTqAtNyDnUU_8vvRByNvv3VzLqQQddRUH6486NGon2_TdmnFxoCsPUQAvD_BwE
2 jaar geleden
Reactie op CurlyShirley
Van de ergopouch, deze is 0,2 tog. Echt super fijne slaapzak 😊. Ik heb hem ...
Thanks!