19 Reacties

één jaar geleden

Ons dochtertje draagt buiten een pak van Ielm, met daarover/onder haar winterjas.

één jaar geleden

Reactie op Caatje🥰

Ons dochtertje draagt buiten een pak van Ielm, met daarover/onder haar wint ...
Maar alleen tijdens het buitenspelen. Niet als we bijv weg gaan met de auto of kinderwagen. Dan is een jas, met sjaal en muts voor haar voldoende.

één jaar geleden

Voor in de kinderwagen een dikke winterjas, sjaal, muts en wantjes. Ze heeft dan ook een lekkere warme trappelzak waar ze dan in zit. Voor op de fiets, en straks als het kouder wordt met lopen, heb ik het winterpakje van H&M. Ze heeft dan ook haar wantjes aan en een sjaal om.

één jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Ik zou persoonlijk geen pak met naam nemen. Dan weet iedereen gelijk hoe je kind heet, ook mensen met slechte bedoelingen. Dan zeggen ze tegen de kids iets van “Ik ken jou papa/mama, ga je mee? Want ik weet jou naam toch? Hoe weet ik dat anders?” Schijnt weer een nieuw ding te zijn onder kinderlokkers… Zag hier laatst een artikel over, en heeft mij wel aan het denken gezet. Vandaar dat ik het nu zeg! 🙈

één jaar geleden

Reactie op Caatje🥰

Ons dochtertje draagt buiten een pak van Ielm, met daarover/onder haar wint ...
Is zo'n pak zelf niet warm genoeg dan? Heb er net een besteld in de veronderstelling dat deze heerlijk warm is

één jaar geleden

Hier ook zo’n pak. Het is wind en waterdicht maar zeker niet warm. Maar ik moet zeggen ons meisje heeft het heel snel koud. Voor ergens overheen is het wel fijn.

één jaar geleden

Reactie op Love3

Hier ook zo’n pak. Het is wind en waterdicht maar zeker niet warm. Maar ik ...
Hmm dus zeker wel 1 of 2 maten groter kopen dus. Anders past er nooit een jas onder.

één jaar geleden

Reactie op Rebelion

Ik zou persoonlijk geen pak met naam nemen. Dan weet iedereen gelijk hoe je ...
Goede tip voor later! Thanks! Voor nu gaat ze toch niet alleen de straat op. Daar is ze te jong voor ☺️

één jaar geleden

Reactie op Mama-1994

Hmm dus zeker wel 1 of 2 maten groter kopen dus. Anders past er nooit een j ...
Ze vallen vrij groot dus 2 maten te groot verzuipen ze in. 1 maat groter is denk ik al best groot tenzij je er echt hele dikke kleding onder wilt gaan aantrekken.

één jaar geleden

Reactie op Zomerster

Ze vallen vrij groot dus 2 maten te groot verzuipen ze in. 1 maat groter is ...
Mijn dochtertje heeft dezelfde maat aan als in haar kleding. Jas past er onder… Bij ons hebben ze allemaal ‘t zelfde pak (handig in buitenspeeltuinen enz! 🤪) En de grotere kids hebben allemaal 1 maar groter dan hun draagmaat!

één jaar geleden

Reactie op Zomerster

Ze vallen vrij groot dus 2 maten te groot verzuipen ze in. 1 maat groter is ...
Mijn dochtertje heeft dezelfde maat aan als in haar kleding. Jas past er onder… Bij ons hebben ze allemaal ‘t zelfde pak (handig in buitenspeeltuinen enz! 🤪) En de grotere kids hebben allemaal 1 maar groter dan hun draagmaat!

één jaar geleden

Ik te twijfelen, heb voor alle kinderen een ielm pak maar een skipak is warmer. Maar vandaag dat ielmpak met hun winterjas erover was prima te doen. Denk dat ik thermokleding ga kopen voor onder hun kleding. Ben met de kerst op 1 van de eilanden wil ze dan wel extra warm ingepakt hebben 🤗

één jaar geleden

Ik heb vaak als onderkleding wol. En een wollen jasje erover. Maar in vies regen weer en voor naar het bos te gaan vind ik zo’n skipakje ideaal. Ik heb er 1 van Tinycottens.

één jaar geleden

Ik heb toevallig gisteren deze van de Lidl binnen gekregen, vanmorgen aan gedaan voor op de fiets en meneer had het heerlijk warm! Ook nog voor een leuke prijs

één jaar geleden

Reactie op Carlien20

Ik heb toevallig gisteren deze van de Lidl binnen gekregen, vanmorgen aan g ...
Wat fijn om te horen! Heb deze toevallig gister besteld. Ben benieuwd

één jaar geleden

Reactie op KimH89

Voor in de kinderwagen een dikke winterjas, sjaal, muts en wantjes. Ze heef ...
Wij hebben ook het pak van H&M in een ander printje! Super fijn: warm, waterdicht en winddicht!

één jaar geleden

Reactie op merelbirdie

Wij hebben ook het pak van H&M in een ander printje! Super fijn: warm, ...
Heel fijn inderdaad! En ook omdat er elastiekjes bij de voeten zitten zodat de pijpjes niet omhoog gaan. Je hebt ook overschoentjes voor, uiteraard, over de schoenen heen. Lekker warm, water- en winddicht. Ik heb ze nog niet gebruikt, dus ik kan nog niet vertellen of ze daadwerkelijk handig zijn.

één jaar geleden

Ik heb een prima zgan skipak besteld op Vinted voor 6 euro. Verwacht niet dat ze hem heel vaak aan heeft, maar wel handig om te hebben en daarbij doet ze er sowieso maar één seizoen mee.