349 Reacties

2 jaar geleden

Vriendje is op bezoek vandaag want die mama moet werken, deze mama heeft vakantie dus gaan we lekker naar het park straks❤️❤️

2 jaar geleden

Werken 😵‍💫

2 jaar geleden

Voor de eerste keer geiten geaaid 😊

2 jaar geleden

Reactie op bébé5juni

Voor de eerste keer geiten geaaid 😊
Ahh die schoentjes zijn echt te leuk! 🥰 Waar zijn ze van?

2 jaar geleden

Reactie op SuuzAnn

Ahh die schoentjes zijn echt te leuk! 🥰 Waar zijn ze van?
Ze zijn van het merk Angulus. Super mooie retro schoentjes hebben ze 😍

2 jaar geleden

chillen op het strand

2 jaar geleden

Vandaag niks onweer regen en hij is al van af 4 uur vanacht wakker 😶‍🌫️😮‍💨
We hebben gisterenavond van een grote doos een snackbar gemaakt voor Tobias, hij vindt helemaal geweldig om in te spelen. 🤣🥰

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

We hebben gisterenavond van een grote doos een snackbar gemaakt voor Tobias ...
Leuk idee zeg 😁

2 jaar geleden

Lekker zwemmen op vakantie. Had een leuke zwemvestje voor hem maar meneertje moest daar niks van hebben, alles bij elkaar gekrijst tot ie eraf was. Morgen toch even zwembandjes kopen😅

2 jaar geleden

Naar het zwembad met mama 💦

2 jaar geleden

Kijken of hij eindelijk al kan spelen met zijn broertje 🥰 Hij zal helaas nog even geduld moeten hebben.

2 jaar geleden

Morgen verkleed naar het kdv. Vandaag alvast in de stemming 😂

2 jaar geleden

Hiermee heeft mijn zoontje vandaag wel 40 minuten gespeeld, ik zat ernaast en kon drie grote wassen opvouwen😄 zijn gezichtje toen hij de bak ontdekte was goud waard.. zo'n blij lachje😍

2 jaar geleden

Reactie op Frumpsie

Hiermee heeft mijn zoontje vandaag wel 40 minuten gespeeld, ik zat ernaast ...
Dit lijkt me heel leuk voor mijn zoontje! Wat is dit en waar kan je dit bestellen? 🙈

2 jaar geleden

Reactie op BabyNdpregs

Dit lijkt me heel leuk voor mijn zoontje! Wat is dit en waar kan je dit bes ...
Ik heb het zelf samengesteld met dingen die ik in huis had, dit is: - houten regenboogje van Kruidvat (niet meer te koop denk ik, maar zulk soort regenboogjes zijn op veel plekken te koop geloof ik) - Grimms houten stapelbakjes - Diertjes van Schleich - Schepje uit een mini zandbak setje van de Hema - Droge bruine bonen en groene linzen van de supermarkt. En het zit in zo'n witte bak voor bij het Ikea flisat tafeltje, witte bak laag model (je hebt ook een diepe bak).

2 jaar geleden

Reactie op Frumpsie

Hiermee heeft mijn zoontje vandaag wel 40 minuten gespeeld, ik zat ernaast ...
Ontzettend leuk dit 🧡

2 jaar geleden

naar de kermis! ook nog een konijntje gewonnen mijn lievelings

2 jaar geleden

Bij opa en oma in de ballenbak gespeeld 🥰
Op vakantie met onze zieke baby 🥺 Vertragingen en gedoe maar de kleine heeft het geweldig gedaan, ben zo trots 🥰 Nou bijkomen en lekker genieten met zijn drietjes!