349 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Frumpsie
Hiermee heeft mijn zoontje vandaag wel 40 minuten gespeeld, ik zat ernaast ...
Echt super leuk dit!!
2 jaar geleden
Reactie op Frumpsie
Ik heb het zelf samengesteld met dingen die ik in huis had, dit is:
- hout ...
Action heeft ook een handige houten bak hiervoor! Thanks voor de overige eens zien of mijn dochter dit leuk gaat vinden.
2 jaar geleden
Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂
Ogen uit mijn hoofd huilen bij de minidisco 🥹🥰💕
Wat lief!
2 jaar geleden
buiten oefenen met stappen want binnen is te klein🥲 ondertussen wat herfst blaadjes inladen♡
2 jaar geleden
Samen met papa een Halloween pompoen gemaakt. Ik wilde er niet aan beginnen want zag niet zo voor me hoe hij kon helpen 🙈
Maar ging super goed, samen de pompoen uit gehold met de lepel en met de hand. Daarna heeft Tobias met een vet krijtje een gezichtje(met een beetje fantasie)getekend en papa het gezicht uit gesneden. Daarna erop getekend met de krijtjes. En Tada, een hele trotse dreumes! En mama en papa ook natuurlijk 🥰
2 jaar geleden
Vanmorgen koekjes gebakken en versierd, smiddags lekker gefietst met dit mooie weer
2 jaar geleden
Ik kijk zo op tegen het slechter wordende weer, dus vandaag bijna heel de dag samen buiten geweest.
Vanmorgen naar de kinderboerderij diertjes verzorgt en vanmiddag, gefietst en gewandeld.
Hebben jullie nog tips voor binnen activiteiten? Een Sensory bak maken staat nog op het lijstje maar ik ben het tekenen en schilderen even beu. 🫣