Hi mamas en papas,
Het leek me leuk om een topic te openen waar je kan delen wat je vandaag gaat doen of hebt gedaan samen met de kleine. Ik zie en lees wel vaker leuke activiteiten op dit forum, maar een verzamel topic leek me handig om elkaar te inspireren.
Dit kunnen dingen zijn zoals de boodschappen of de hond uit laten tot dagjes weg en vakanties of gezellig samen spelen.
Ik ben benieuwd! ✌🏼
Kidzcity in Utrecht. Echt heel leuk. Met een speelhoek voor dreumesjes, carousel, treintje, deze luchtballonnen. Echt een aanrader.
Kinderen t/m 2 jaar zijn gratis.
Overigens voor de oudere kinderen ook mega veel te doen. Klimtoestellen en glijbanen. ☺️
Vandaag met de sensorische bak gespeeld. Was een goed idee van Frumpsie, hij is er wel een half uurtje zoet mee geweest toen begon hij de linzen te eten 😅
En een ketting gemaakt met pasta dat was ook wel leuk.
Wat een leuk idee! Wat heb je er allemaal in zitten?
Rode linzen(maar bonen oid is denk ik beter)wat houten munten, ringen, nins en plastic bakjes van zijn stapel toren. En ik heb van die maat schepjes gegeven zodat hij kon scheppen.
Zeker een aanrader 😃
Papa heeft gisteren hele dag op het weiland gestaan om carbid te schieten. Gijs heeft alsvast geoefend hoe je op een melkbus moet zitten 😍🤣
Jong geleerd is oud gedaan toch? 😜
Ohw wat mooi zeg? Mag ik vragen waar jullie die vandaan hebben? ☺️
Amazon.nl ☺️ €66,99 ze hebben deze ook in het wit, maar ook andere soorten. Goedkoper dan andere sites waar ze soms meer dan €100 vragen voor zoiets.
https://www.amazon.nl/dp/B0B5883HH4/ref=pe_28126711_487805961_TE_item