349 Reacties

één jaar geleden

Wat een heerlijke dag vandaag!! ♥️☀️ We zijn vanmorgen naar de bieb gewandeld en Tobias genoot daar van een babyccino, daarna nog even bloemetjes en kaas gehaald. Na het slaap je is het weer tijd voor de peutergym! 🐒 Gaan jullie kindjes al naar de peutergym?

één jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Wat een heerlijke dag vandaag!! ♥️☀️ We zijn vanmorgen naar de bieb gewand ...
Ah zo leuk! Hier in de omgeving is er alleen peutergym op mijn vriend zijn vrije dag. Probeer hem al maanden te overtuigen te gaan, maar tot dusver nog geen succes, terwijl ik zeker weet dat Sam het geweldig zou vinden. De aanhouder wint, hopelijk, haha.

één jaar geleden

Koekjes bakken!

één jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Wij zijn laatst voor een proefles geweest, was echt een feest! Toen kwam ik erachter dat abonnementsgeld €85 per maand was voor 1 les per week😥 dat vind ik toch een beetje te gek.

één jaar geleden

Knutselen

één jaar geleden

Reactie op SuuzAnn

Ah zo leuk! Hier in de omgeving is er alleen peutergym op mijn vriend zijn ...
Je moet ze anders even samen op proefles sturen dan weet ik zeker dat papa ook om is! 🤗

één jaar geleden

Reactie op Juul2123

Wij zijn laatst voor een proefles geweest, was echt een feest! Toen kwam ik ...
Ooh wauw dat is wel duur inderdaad! 😮 Wij betalen 7 euro per les dus elke maand rond de €40

één jaar geleden

Hier ook veel activiteiten allemaal op woensdag en vrijdag. Ik ben alleen op donderdag vrij van werk helaas. Lijkt me wel heel leuk peutergym of naar het peutercafé gaan.

één jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Leuk! Hier doen we peuter dansles op de woensdagochtend. Peutergym zit hier geloof ik niet in de buurt. Maar dat zou ook een goeie zijn voor mijn stuiterballetje!

één jaar geleden

Samen ontdekken wat er in de sensorische bak zit 💚

één jaar geleden

Met de treinbaan spelen. Of beter gezegd, mama zet hem in elkaar en mara sloopt hem....😋

één jaar geleden

Alleen nog maar zijn zusje willen vasthouden 🥹💞

één jaar geleden

Reactie op mamafloor

Alleen nog maar zijn zusje willen vasthouden 🥹💞
Lief!!😍 gefeliciteerd! 🌸

één jaar geleden

Even naar het tuincentrum geweest. 🪴 Niet dat we iets nodig hadden maar wat moet je anders met dit weer? Hebben jullie misschien nog tips Voorde komende week? 🌧️

één jaar geleden

Rondje lopen in de sneeuw

één jaar geleden

Kleine smurf voor het eerst in de sneeuw.

één jaar geleden

Stoepkrijten ☀️

één jaar geleden

Genieten vanmorgen van de laatste sneeuw

één jaar geleden

Gewandeld in het heerlijke zonnetje ☀️

één jaar geleden

Vandaag lekker samen met me mannetje naar speeltuin geweest zodat binnen en buiten was