349 Reacties

2 jaar geleden

We hebben lekker gewandeld 💙
Vandaag naar de landgoeddag in Geldrop, daar is ook een kinderboerderij en heeft hij lekker een pannenkoek gegeten. Nu slaap hij en zitten mama en papa aan de borrels en hapjes, hetgoeieleven🙈

2 jaar geleden

Voor het eerste gezwommen! 🥰

2 jaar geleden

Bij vrienden op bezoek, in de bossen wandelen en een beetje rustig thuis spelen

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Vandaag naar de landgoeddag in Geldrop, daar is ook een kinderboerderij en ...
Wat een leuke foto! Is het karretje van daar of zelf meegenomen?

2 jaar geleden

Samen in bad geweest 😊

Reactie op FHWH

Wat een leuke foto! Is het karretje van daar of zelf meegenomen?
Dankje! Die loopwagentjes hebben ze bij de kinderboerderij. Thuis heeft hij ook een houten loopfietsje dat vind hij ook heel leuk maar hij komt zelfstandig nog niet echt vooruit 😅
Vandaag naar de mockey town geweest. 🐒 Was leuk en een uurtje of twee is lang genoeg zowel voor de kleine als voor mama..

2 jaar geleden

Wij de hele dag in huis, hebben ik weet niet hoeveel virussen te pakken 🤧🤮🤒🦠😩 Ziek zijn met drie kindjes is niet leuk. Oh en manlief werd ook ziek vandaag en zooooo wattttt isssss hij ziek hij kreunt het hele huis door alsof ie doodgaat 😩 Mannen! Waarom doen ze zo als ze ziek zijn 🙈🥴 Alsof ik dat erbij kan hebben kom zelf niet eens aan m’n bed toe 😩

Reactie op NinaLu

Wij de hele dag in huis, hebben ik weet niet hoeveel virussen te pakken 🤧� ...
Oohnee beterschap allemaal!! Dat is afzien hopelijk knappen jullie snel weer op. 🍀 En sterkte voor jou 💋 Die mannen hè, staat het lood al in je schoenen krijg je dat gepuf en gezucht er ook nog bij, kan dat nooit zo goed hebben 🤣🙈

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Oohnee beterschap allemaal!! Dat is afzien hopelijk knappen jullie snel wee ...
Dank je wel 🥰 Ja echt hoor hij kwam net halfdood naar beneden: “Ik ben zo slap ik heb twee dagen niks gegeten” met z’n zombiehoofd en vanochtend om 6 uur keihard kreunen: Hallo alles en iedereen slaapt nog 😠 En zijn poep is zwart we moeten de ambu bellen 😩 Gelukkig ben ik vandaag iets beter 😅 Nogmaals dank 🥰😘

2 jaar geleden

Reactie op NinaLu

Wij de hele dag in huis, hebben ik weet niet hoeveel virussen te pakken 🤧� ...
Haha ja mannen soms he.. Ik was vorige week ook ziek. Maar alles ging gewoon door hoor. Het zorgen voor de kleine haha! Gelukkig ging ie in de ochtend wel naar de opvang van ma tot woensdag in de ochtenden. Dus dat was wel even fijn. Kon ik toch even mijn rust pakken 😖
Vanmiddag naar de stadsboerderij geweest, koeien geaaid en naar de varkentjes gekeken. Daarnaast zit een watermolen dus hebben we daar ook nog even gekeken.

2 jaar geleden

We zijn naar de stad geweest en daar even lekker ontbeten met oma erbij

2 jaar geleden

Wij waren vandaag heel de dag thuis het was mijn vrije dag en het is rotweer ☔️

2 jaar geleden

Vanmorgen meegedaan met het dutje en vanmiddag even op de fiets naar de stad en op visite

2 jaar geleden

Wij zitten in quarantaine en spelen verstoppertje..

2 jaar geleden

Mmmm

2 jaar geleden

Reactie op HappyMind HappyLife

Mmmm
Creatief! Leuk die luchtballonnen 😊

2 jaar geleden

🛀🏼 en straks feestje van tante