Hi mamas en papas,
Het leek me leuk om een topic te openen waar je kan delen wat je vandaag gaat doen of hebt gedaan samen met de kleine. Ik zie en lees wel vaker leuke activiteiten op dit forum, maar een verzamel topic leek me handig om elkaar te inspireren.
Dit kunnen dingen zijn zoals de boodschappen of de hond uit laten tot dagjes weg en vakanties of gezellig samen spelen.
Ik ben benieuwd! ✌🏼
Vandaag weer mamadag 🥰 We gaan na zijn ochtendslaapje naar de bibliotheek en vanmiddag hebben we gezellig een playdate met zijn buurmeisje die 8 dagen jonger is.
Vandaag met een mama en haar dochter via buurtmamas afgesproken. We wonen op loop afstand van elkaar en haar dochter is 6 maanden, over een paar maandjes kunnen ze hopelijk fijn samen spelen! 🤗
Daar ben ik ook net lid van geworden! Waar kom jij vandaan?
Wat leuk! Ik woon in Waalre dat is vlak bij Eindhoven.
Ik heb een account aangemaakt tijdens de zwangerschap omdat ik zo verdrietig was dat ik niks leuks kon doen met Corona toen. ☹️
Maar kreeg de laatste tijd regelmatig berichtjes van mama die hier in de buurt wonen dus ik dacht zal gewoon eens afspreken. Was echt wel leuk! Moet natuurlijk wel een beetje een klik hebben maar die is er toch al wel snel denk ik met jonge mama’s onder elkaar.