349 Reacties

2 jaar geleden

Lekker met oma even shoppen in dorp zo en vanmiddag op de fiets naar t voetbal bij papa kijken 🌞

2 jaar geleden

Vanmidag lekker naar rotterdam kijken voor accu auto voor de kleine man 😁

2 jaar geleden

Wij zijn vanmiddag naar de dierentuin geweest🥰

2 jaar geleden

Nijntje geverft op de muur van mijn dochter haar slaapkamer in ons tuinhuisje

2 jaar geleden

Gisteren zijn we in de tuin plantjes gaan planten. De kleine dame vond het reuze interessant

2 jaar geleden

Vandaag weer mamadag 🥰 We gaan na zijn ochtendslaapje naar de bibliotheek en vanmiddag hebben we gezellig een playdate met zijn buurmeisje die 8 dagen jonger is.
Jungle - Kleuren met water. Een super kleurrijk boekje en leuk om samen te doen 😍

2 jaar geleden

Even buiten gespeeld! 💙 Kleedje ertussen want het tuigje sprong kapot 🥴

2 jaar geleden

zwemmen omdat papa jarig is! en nu heel het huis door rollen voor het eerst!en nog niet moe😁

2 jaar geleden

Naar de dierenboerderij

2 jaar geleden

Vandaag met zelfgemaakt moonsand gespeeld😃

2 jaar geleden

Lekker weekje op de camping 🏕 Eerste nacht is goed gegaan lekker bij ons in het grote bed 🥰 Vandaag veel indrukken en veel buiten gespeeld ☀️

Reactie op NinaLu

Lekker weekje op de camping 🏕 Eerste nacht is goed gegaan lekker bij ons i ...
Fijne vakantie!! 🌞

2 jaar geleden

rondje touren
Vandaag met een mama en haar dochter via buurtmamas afgesproken. We wonen op loop afstand van elkaar en haar dochter is 6 maanden, over een paar maandjes kunnen ze hopelijk fijn samen spelen! 🤗

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Fijne vakantie!! 🌞
Dank je wel! Heb goede hulp, dochterlief tilt hem al vol trots van mijn bed naar de kinderkamer 😍🥰 Een caravan met kinderen is echt aan te raden 😎

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Vandaag met een mama en haar dochter via buurtmamas afgesproken. We wonen o ...
Daar ben ik ook net lid van geworden! Waar kom jij vandaan?

Reactie op Leann3x

Daar ben ik ook net lid van geworden! Waar kom jij vandaan?
Wat leuk! Ik woon in Waalre dat is vlak bij Eindhoven. Ik heb een account aangemaakt tijdens de zwangerschap omdat ik zo verdrietig was dat ik niks leuks kon doen met Corona toen. ☹️ Maar kreeg de laatste tijd regelmatig berichtjes van mama die hier in de buurt wonen dus ik dacht zal gewoon eens afspreken. Was echt wel leuk! Moet natuurlijk wel een beetje een klik hebben maar die is er toch al wel snel denk ik met jonge mama’s onder elkaar.

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Wat leuk! Ik woon in Waalre dat is vlak bij Eindhoven. Ik heb een account a ...
Klinkt leuk, ik kom uit veldhoven. Zag al dat je wat activiteiten in de regio ondernam dus dacht al wel dat je in de buurt woont. Was het leuk?

2 jaar geleden

Wij waren een rondje fietsen. Even gestopt bij de geitjes en kippen en bij het strandje