349 Reacties

Voor de eerste keer naar de kermis geweest met papa, mama was er helaas niet bij 🥲

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Voor de eerste keer naar de kermis geweest met papa, mama was er helaas nie ...
Wat schattig😍 Hier ook voor de eerst naar de kermis.

2 jaar geleden

Vandaag lekker thuisdagje, haan en kipjes voeren 😍💚

2 jaar geleden

Wij waren gisteren bij de efteling 😍

2 jaar geleden

🍦🍦🍦

Reactie op Stephanie34

Wij waren gisteren bij de efteling 😍
Super leuk! 😍 Wij waren vandaag bij de Efteling was echt een hele fijne dag met zijn drietjes 🥰

2 jaar geleden

Zo leuk, de efteling! Hoe doen jullie dat op zo'n dag met slaapjes? 🙂 Ik durf nog niet zo goed een hele dag weg...

2 jaar geleden

Reactie op SuuzAnn

Zo leuk, de efteling! Hoe doen jullie dat op zo'n dag met slaapjes? 🙂 Ik d ...
Op de terug weg in de auto sliep hij haha ,en onder het lopen ook nog een uur geslapen..😁

Reactie op SuuzAnn

Zo leuk, de efteling! Hoe doen jullie dat op zo'n dag met slaapjes? 🙂 Ik d ...
Op de heen weg in de auto heeft hij 45 min geslapen en smiddags zijn we door het sprookjes bos gaan lopen en op het terras gaan zitten toen heeft hij 1,5uur geslapen in kinderwagen. Het was wel rustig in het park, daar hadden we ook wel geluk mee. We laten hem regelmatig in de kinderwagen slapen zodat hij dat niet ‘verleerd’ maar dat gaat de laatste tijd wel steeds lastiger omdat hij in zijn eigen bedje wil.

2 jaar geleden

Klinkt goed, thanks dames. Hier slaapt hij ook steeds moeilijker in de wagen, wordt na 1 cyclus vaak wakker. Maar misschien toch een keer gaan proberen 😊

2 jaar geleden

Reactie op Stephanie34

Op de terug weg in de auto sliep hij haha ,en onder het lopen ook nog een u ...
aaaah hij is lekker verwend zeg🥰

2 jaar geleden

Reactie op Boy or Girl

samen corona overleven😪
vandaag eindelijk wat eten en een klein beetje lol na dat ze 7 dagen dood ziek was door corona, en nu ook nog een asma puffje nodig heeft! ik ga me snel maar weer vaccineren, wat een vreselijke week! hopen dat ze de 16e op onze verjaardag weer haar zelf is♡

2 jaar geleden

Kamer voor toekomstig broertje klaar maken en erna naar de kermis
Dit was gelukkig niet thuis 🤭 De zee schilderen op de kinderopvang in het kader van vakantie thema. 🌊

2 jaar geleden

Alles 300x in en uit de bak doen🤣 en zo even een dutje en dan naar het zwembad🩱

2 jaar geleden

Gisteren wezen picknicken met familie, hij vermaakte zich wel goed met zijn loopwagen

2 jaar geleden

Ze is gek op water. We gaan vaak naar een strandje. Of in het zwembad of jacuzzi in de tuin Efteling zijn we ook geweest, ze vond het prachtig. Kinderboederij is ze ook dol op. En samen fietsen natuurlijk! Maar ook op een terrasje zitten en kijken wie er allemaal langsloopt vind ze leuk, nieuwsgierig aagje ☺️ Van activiteiten vind ze dingen met water leuk in het zwembad of in een teiltje. Spulletjes in een tasje doen en er weer uit halen haha. Blokken is ze gek op. Laatst had ze geverfd op school, lekker kliederen haha. Binnenkort gaan we saampjes op vakantie en als we terug zijn naar de Apenheul. Ben heel benieuwd hoe ze dat gaat vinden ☺️

2 jaar geleden

Afgelopen week een weekje op vakantie geweest naar Schiermonnikoog. Hij heeft genoten! Vooral van veel spelen samen met zijn nichtjes, en van de oneindige zand/waterbak 😂🏝

2 jaar geleden

Vanmmorgen vroeg zijn we am wezen wandelen en de rest van de dag blijven we lekker binnen, nu al bizar heet in de tuin. Vanmiddag een sensory activiteit met ijsblokjes en water in een grote bak, op een grote handdoek in de woonkamer.

2 jaar geleden

Reactie op SuuzAnn

Vanmmorgen vroeg zijn we am wezen wandelen en de rest van de dag blijven we ...
Hier ongeveer hetzelfde, lekker vanochtend al gefietst en de rest van de dag binnen. Vanmiddag wilde ik ook een bak met water klaarzetten. IJsblokjes erin is ook een leuk idee! En verder gaan we na de lunch vast samen het avondeten koken. Hij zit dan op het aanrecht en 'helpt' door de groenten in de pan te doen enz. Dat vindt hij erg interessant nu!