Hi mamas en papas,
Het leek me leuk om een topic te openen waar je kan delen wat je vandaag gaat doen of hebt gedaan samen met de kleine. Ik zie en lees wel vaker leuke activiteiten op dit forum, maar een verzamel topic leek me handig om elkaar te inspireren.
Dit kunnen dingen zijn zoals de boodschappen of de hond uit laten tot dagjes weg en vakanties of gezellig samen spelen.
Ik ben benieuwd! ✌🏼
Hier ongeveer hetzelfde, lekker vanochtend al gefietst en de rest van de da ...
Super leuk, hier ook. Hij staat er graag naast in zijn leertoren en gooit dan ook de gesneden groente in de pan. Mega schattig, zo trots kijkt hij dan.
Super leuk, hier ook. Hij staat er graag naast in zijn leertoren en gooit d ...
Ja, echt zo lief, zo'n trots koppie😍 hier nog geen leertoren, want hij kan nog maar net zichzelf optrekken tot staan. Als hij wat stabieler kan staan, wil ik er ook graag 1 aanschaffen. Mag ik vragen welke jullie hebben? En ben je er tevreden over?
Ja, echt zo lief, zo'n trots koppie😍 hier nog geen leertoren, want hij kan ...
Ik heb dezelfde als de topicstarter Lesley, alleen via een andere leverancier. Je kunt hem ombouwen naar een bureautje en er een glijbaan aan bevestigen. Hij is hier echt een groot succes:
https://www.etsy.com/nl/listing/1045642008/kinderkeuken-toren-3in1-leerstap-kruk?click_key=ca8f326d7f9a73522953f115177167bd37bd4be1%3A1045642008&click_sum=52928d92&ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=learning+tower&ref=sr_gallery-1-5&organic_search_click=1&pro=1&frs=1&sts=1
De hond is jarig vandaag dus we zijn extra ver gaan wandelen in het bos en hebben geluncht. Daarna hebben we in dit fijne speeltuintje gespeeld. Er is een waterpomp en zand die combi is gegarandeerd een succes. 🤗
Oeh wauw das indrukwekkend 😍
Pauw is mijn lievelingsdier ☺️
Haha wat leuk, vond het ook wel indrukwekkend zo dichtbij maar ja aangezien meneer z’n eten zo vaak op de grond gooit had die mooie pauw een lekker maaltje 😅🥰