24 Reacties

2 jaar geleden

Bij mij ook echt me borsten 😩 had altijd mooie volle borsten en nu echt lege theezakjes lijkt wel 😅🥺 komt nooit meer terug ben ik bang.

2 jaar geleden

Na de bevalling ben ik nog 10 kilo kwijt geraakt. Totaal 16 kilo. Pas nu maat kleiner. Maar toch vind ik de kleding die ik pas helemaal niks. Kan niks vinden wat me hoed staat.

2 jaar geleden

Hangbuik met striae😣

2 jaar geleden

Mijn darmen zijn niet meer hetzelfde als voor de zwangerschap 😖 Daarnaast was ik na de bv ook zeer teleurgesteld over wat er aan borsten ‘overbleef’. Maar ik had zo ernstig zwangerschaps dementie dat ik ook niet met zekerheid durf te zeggen dat het ooit meer was 😂 Oh ja en mijn geheugen is achteruit gegaan.

2 jaar geleden

Toch mn buik denk ik. Afvallen valt me echt tegen en mn buik daarin al helemaal. Waar het voor zwangerschap gemakkelijk ging merk ik nu dat het onzettend veel moeite kost. Ook ben ik verkeerd gehecht na de bevalling wat ik nu nog steeds voel bij seks. Daardoor is de zin in ook sterk veranderd..

2 jaar geleden

Slappe bollere buik met name onder de navel. Dat komt volgens mij nooit meer goed. 😅

2 jaar geleden

Ondanks dat ik wel weer terug in mijn oude kleding pas, merk ik toch dat mijn buik wat slapper is. In kleding zie je er helemaal niks van maar ik merk het wel. Verder zijn mijn borsten inderdaad niet zo stevig meer als voor mijn zwangerschap. Geen theezakjes maar ik merk dat ze gewoon iets zachter geworden zijn ofzo. Ik denk dat ze nu gewoon de perfecte babykussentjes zijn. Mijn zoon vind het heerlijk om lekker te koelen namelijk 🥰

2 jaar geleden

Reactie op 12062021

Hangbuik met striae😣
Ken je mama lotje? If not, check haar! You are not alone!

2 jaar geleden

Bij mij is t idd mn borsten die zachter zijn. K ben nu nog 3 kilo boven mn ‘oude’ gewicht maar k voel me daar op t moment prima over. Maar t vervelendste vind ik de aambei en feit dat mn stoelgang nog niet altijd lekker gaat..

2 jaar geleden

Reactie op Sunny85

Bij mij is t idd mn borsten die zachter zijn. K ben nu nog 3 kilo boven mn ...
Ik had ook flinke aambeien, dat kun je laten weghalen, als je er echt last van hebt. Ik weet niet of je daar al weleens aan hebt gedacht? Mijn stoelgang is inderdaad nu ook zo, terwijl ik er voorheen nooit last van had

2 jaar geleden

Had al niet veel borst maar pfoe nu is t net niks meer. Dat vind ik wel lastig. Had wel vrij snel mijn figuur terug van voor de zwangerschap

2 jaar geleden

Hier ook slappere borsten, nog gevoelig litteken weefsel indd in de intieme zone en een slapper onderbuikje met striae😩..

2 jaar geleden

Reactie op Sunny85

Ken je mama lotje? If not, check haar! You are not alone!
Heb gecheckt, toch mooi om te zien dat ik niet de enige ben. Ik wil later als ik een tweede kind krijg en die ook wat ouder is een buikwandcorrectie laten doen. Striae vind ik dan nog minder erg. Zou zelfs zo een bikini aantrekken weer als mijn buik platter was.

2 jaar geleden

Heel fel afgevallen en mijn haarverlies die ik er gek van word. Striae en ja hangende buikje.

2 jaar geleden

Kort na mn bevalling zat ik weer redelijk op gewicht, was ik heel blij mee want mn gewicht is altijd al een struggle. Godzijdank geen striae dus die wat slapper buik kon ik prima mee leven. Maar enkele maanden later vlogen er zo 5 kg aan zonder iets geks te doen. En het wil er niet af, wat ik ook doe. Pas nauwelijk nog oude kleding, niks zit lekker. Doet allemaal weinig goed voor mn zelfbeeld en algehele mood zullen we maar zeggen. Verder indd slapper borsten. En heb achterop mijn hoofd een pluk haar waar ineens slag/krul in zit terwijl de rest van mn haar superstijl is. Had gehoopt dat het zou verdwijnen, maar helaas #geengezicht 🙄

2 jaar geleden

Oh, en nog steeds bekkengerelateerde klachten. Ook top 🥳

2 jaar geleden

Reactie op KimH89

Ik had ook flinke aambeien, dat kun je laten weghalen, als je er echt last ...
Thnx! Fijn dat je deelt! Ja wel gehoord, maar zie er wel een beetje tegenop om zo’n ingreep te doen.. Mag ik vragen wat voor ingreep t was? En hoe je het herstel hebt ervaren?

2 jaar geleden

Afvallen lukt gewoon niet, heb al van alles geprobeerd. En mijn tanden, ik kan opeens geen koude of heten dingen meer eten.

2 jaar geleden

Ik ben vergeetachtiger en verstrooider geworden.. Dat was ik vóór mijn zwangerschap al redelijk erg. Maar nu lijkt het gewoon op beginnende dementie soms lol.... Leg ik mijn sleutels ergens neer. Weet ik 1 minuut later niet meer waar ik ze neer heb gelegd.. En dit gaat dan elke dag zo met meerdere spullen. En kilo's eraf krijgen is ook een dingetje. Ik wandel soms 3x per dag. Minimaal 2x per dag sowieso. Ik ben echt vrij actief dus. Maar die kilo's willen er maar niet af haha! Voor de rest is mij veel dingen bespaard gebleven en heb ik niet heel veel last van blijvende kwaaltjes

2 jaar geleden

Reactie op HeeHallo_1994

Ik ben vergeetachtiger en verstrooider geworden.. Dat was ik vóór mijn zwan ...
Daar heb ik ook veel last van qua vergeetachtigheid, voor de zwangerschap ook wel, maar niet zo erg als nu😣