24 Reacties
2 jaar geleden
- Mijn buikspieren hebben flink wat te voorduren gehad en zijn helaas nog steeds niet mega sterk :(. Als iemand daar toevallig tips voor heeft?!
- een soort van uitgelubberde navel.
- wat bredere heupen. Qua kilo's hetzelfde als voor de bevalling, maar toch ben ik bij mn heupen dikker.
- haarverlies (een tijd terug vond ik mn haren echt overal).
- de seks voelt iets anders.
2 jaar geleden
Reactie op Sunny85
Thnx! Fijn dat je deelt! Ja wel gehoord, maar zie er wel een beetje tegenop ...
Ik had inwendige aambeien en een tros uitwendige aambeien. Ik kon daardoor zelfs niet lang genoeg staan om te kunnen douchen. Dus ik had geen keus en moest er wel wat aan laten doen 😅
De inwendige ga je naar de poli en dan gaan ze met een klein apparaatje naar binnen, ‘ zuigen’ een aambei aan en automatisch schiet er een ‘elastiekje’ omheen. Dan sterft dat ding af en kun je, als je er met hebt, een pas later weer. Als alle inwendige weg zijn, kun je operatief de uitwendige weg laten halen. Daar was ik een paar dagen uit de running mee(3/4 dagen niet kunnen werken). Daarna kostte het zeker wel een week of twee om volledig te herstellen. Dus ik kon niet lang staan of lopen.
Bij de inwendige kreeg ik binnen het uur giga buikpijn. Dat kwam volgens mij niet vaak voor, maar ik had het. Ik kon dan de rest van de dag niets behalve plat liggen.
Klinkt allemaal misschien heftig, maar de opluchting dat het nu weg is en ik alles weer kan, is enorm en voor mij alles waard.
Hoop dat je hier wat aan hebt, succes met je besluit!
2 jaar geleden
Reactie op Iloon1986
- Mijn buikspieren hebben flink wat te voorduren gehad en zijn helaas nog s ...
Er zijn goede tips op training for mamas (YouTube), zoals de dead bug oefening.
En mijn bekkenfysio gaf aan dat t vooral belangrijk is om eerst je bekkenbodemspueren te trainen, voor je aan je buikspieren gaat werken.. miss goed idee om even bij n bekkenfysio aan te kloppen voor wat persoonlijke tips in jouw geval..!
2 jaar geleden
M’n voeten zijn groter geworden (1 hele maat).
Kan dus nu al mijn oude schoenen niet meer aan 🥲💸