10 Reacties
MOD
5 jaar geleden
Hi! Ik vind m ideaal! Heb m nog niet met baby gebruikt, maar wel al een aantal keer het in-/uitklappen geprobeerd en het gaat super soepel. Vind het super fijn dat ik straks nooit met een maxi cosi hoef te sjouwen. We hebben nog wel een wagen voor als ik echt ga wandelen, want ze mogen natuurlijk maar kort in een autostoel/maxi cosi.
5 jaar geleden
Mijn schoonzus heeft hem, persoonlijk vind ik hem veelste laag. En met vies weer irritant om die vieze wielen op mijn auto bekleding te hebben. Zij legde er steeds een plastic doek eronder. En voor zover ik het weet mag een baby er niet lang in liggen voor als je bv buiten wilt gaan wandelen ofzo. Ik ga voor een kinderen met een maxi cosi apart erbij.
5 jaar geleden
Ik zag hem ook (toevallig) voorbij komen als reclame.. geen ervaring mee, maar dacht eerst dat het wel erg handig zou zijn. Maar dacht later dat ik me niet voor kan stellen dat het comfortabel is voor de baby omdat er nauwelijks demping lijkt te zijn?
Met een 3 in 1 wagen waar het stoeltje zo op kan lijkt me dan toch fijner..
5 jaar geleden
Geen ervaring mee maar heb hem gelukkig wel nog kunnen uitproberen in de winkel voor de lockdown. Fijne wagen als je veel met de auto gaat maar niets voor langere mensen. Voor mij en mn partner was dit niet een fijne wagen
5 jaar geleden
Geen ervaring mee maar je kan m geloof ik niet ombouwen tot buggy dan zal je die waarschijnlijk later toch moeten aanschaffen. En zoals hieronder genoemd, je kindje mag maar beperkte tijd in een autostoeltje en vieze wielen op de bekleding. Ik zou eerder voor een 3 in 1 gaan..
5 jaar geleden
Dit wordt idd sterk afgeraden, omdat baby's niet lang in zo'n houding mogen zitten. Wanneer het voor korte stukjes is, zou het kunnen. Voor echte wandelingen is dit volgens meerdere wagenmerken een no go. Een verkoopster zei laatst tegen mij dat ze erg blij is dat veel merken hun onderstellen van de wagen niet los verkopen. Hierdoor wordt wat meer voorkomen dat mensen een onderstel met 'maxicosi' of andere groep 0 autostoel gebruiken als kinderwagen. 🤷🏼♀️
MOD
5 jaar geleden
Ik snap de bezwaren niet? ☺️ Je koopt toch altijd een wagen en een maxicosi? Dit is gewoon een maxicosi met wielen waardoor je m niet hoeft te tillen als je bijvoorbeeld even met de auto een boodschap gaat halen, of vanaf de auto naar huis etc. Evenals dat je je baby niet lang in een maxicosi laat liggen, doe je dat hier ook niet. De wielen klappen omhoog waardoor ze (icm de isofix) niet op de autobekleding komen.
5 jaar geleden
Reactie op 2021Baby1
Ik snap de bezwaren niet? ☺️ Je koopt toch altijd een wagen en een maxicosi ...
Sommigen kopen alleen de Doona, niet zo een 2 in 1 kinderwagen en een maxi cosi erbij. Zoals eerder vermeld, self vind ik het smering om met slecht weer de wielen op mijn autokleding te hebben. Tis voor sommige veelste laag. En ik ga liever bv met mooi weer, met de kinderwagen zonder maxi cosi wandelend boodschappen doen of winkelen.