23 Reacties

5 jaar geleden

Zo weinig mogelijk op de commode met grijpgrage handjes. Ik heb geen plank erboven. Verschonen doe ik toch meestal beneden of op bed.

5 jaar geleden

Wij hebben wel plankjes erboven. Wij zetten er ons lampje op voor het verschonen snachts. Verder zetten we wat decoratie erop zoals de eerste Slofjes enzo houten speelgoed en naast het aankleedkussen misschien een mandje met de hoogst nodige dingen zoals doekjes, talkpoeder enzo

5 jaar geleden

Bij mij komt er meer decoratie te hangen boven de commode. Ik ben maar 1.60 en de commode is nogal groot. Dan kan ik er niet meer bij. Er komt naast de commode een trolley te staan van de action waar ik spulletjes in doe net als op de foto.

5 jaar geleden

Op de commode heb ik een mini prullenbakken voor vieze doekjes (snotneus, vieze mond etc) voor de rest niets. Boven op het plankje heb ik onder anderen een paar kleertjes hangen voor bijvoorbeeld de volgende dag. Ook staat daar de babypoeder en sudocream en andere dingetjes waar ik dan snel bij kan. De rest ligt in de commode of de kleding kast😁

5 jaar geleden

Mandje met luiers op een plank boven de commode en een extra pak doekjes voor als je doekjes ineens op zijn en je een poep explosie luier hebt en een beweeglijk kind waardoor je niet overal bij kan om nieuwe doekjes te pakken... 😅 En een mandje met van alles wat, thermometer, na 3 maanden paracetamol zetpillen, billen zalf, bij echt rode/kapotte billen maizena, etc. Bij mijn oudere kindje op een gegeven moment een flesje water voor als ze dorst had. Daarnaast op de commode het verschoningskussen en een pak doekjes. En bij mijn oudste merkte ik dat ik er vaak de pyjama liet liggen en/of kleertjes voor na het slaapje/volgende dag.

5 jaar geleden

Een mandje met luiers, doekjes en zalf op de commode. De rest in de lade. De plankjes erboven zijn voor decoratie

5 jaar geleden

Plank boven de commode met lampje, vitamine D, mandje met luiers. Billencrème, tandpasta en een mandje met thermometer, zetpillen, haarborsteltje, watjes en desinfectie (voor schoonmaken thermometer). Billendoekjes en aankleedkussen op de commode verder daar niets op, als je kindje ouder wordt ligt het er niet lang 😉 Onderste lade commode voorraad billendoekjes en luiers

5 jaar geleden

Ik heb een mandje met luiers en doekjes op de bovenste plank van de commode en verzorgingsproducten op een plakje boven de commode. Kleertjes ed leg ik klaar voor verschonen als dat nodig is

5 jaar geleden

Plankje erboven met rekje eraan voor jurkjes en boxpakjes. Op het plankje staat vooral decoratie. Komt nog een poster met geboorte gegevens in een fotolijst en blokken met de letters van haar naam. Op de commode staan 2 mandjes met verzorgingsproducten (zeep, shampoo, olie, billenzalf etc.)

5 jaar geleden

Reactie op Saar-Jo

Plankje erboven met rekje eraan voor jurkjes en boxpakjes. Op het plankje s ...
Wat een leuk rekje! Waar heb je die gekocht als ik vragen mag? 😊

5 jaar geleden

Ik heb nog niks boven de commode maar ik wil daar graag 2 plankjes (of 1 grote) en daar wil ik talkpoeder enzo op zetten. Op de commode heb ik (nu nog) het aankleedkussen, mandje waar de luiers in komen, kleiner mandje maar weet nog niet echt wat ik daarmee ga doen en een lampje die ik kan dimmen in 3 standen 😊 weet verder nog niet echt wat ik qua aankleding en decoratie wil! Heb nog wel een kapstokje met 3 dierenkoppen die ik wil ophangen, een letterbord, en een grote jip en janneke poster met lijst 🥰

5 jaar geleden

Ik heb geen plankjes boven de commode met spulletje. Ik ken iemand die wel eens wat heeft laten vallen, ja op de baby haha. Dus ik heb het ernaast allemaal.

5 jaar geleden

Reactie op Saar-Jo

Plankje erboven met rekje eraan voor jurkjes en boxpakjes. Op het plankje s ...
Wat een leuk plankje! Waar is deze van? 😊

5 jaar geleden

Wat ik handig vind is een Medisch toilettas tasje Incl. thermometer(s), ook oor, Zetpillen, Dentinox, Alcohol, watten, zonnebrand Biodernal, aftersun, Organic baby belly oil, vitamine K D ect. Mandjes hangend heb ik de Sokjes, Mutsjes, Schoentjes/slofjes, Kwijlslabben Ook hangend Billendoekjes iets, Poepzakjes iets (zie foto) en Hydrofiel doek Naast verschoningsmat Mandje zalf bepathen, evt. boekje met pen (om bij te houden, plas, poep, voeding ect. eerste weken).

5 jaar geleden

Ik doe waarschijnlijk alles in de commode, misschien een klein mandje met wat spulletjes erop maar uit ervaring weet ik dat het er niet lang staat zodra de baby wat groter is 😉 mijn zoontje heeft zelf het plankje van de muur getrokken toen hij zich eraan wilde optrekken haha 😳dus hier niks meer boven de commode!

5 jaar geleden

Reactie op HappyMind HappyLife

Wat ik handig vind is een Medisch toilettas tasje Incl. thermometer(s), oo ...
In commode de voorraad luiers en de kleding. Vergeten: luiers ook in mandje naast verschoningsmat (ikea commode/bed hangbakjes, 4stuks incl. Luieremmertje) en die blauwe doosjes zijn Nutrion volledige zuigelingvoeding per 3 sachets, die horen daar niet. Maar handig wel in gevallen van nood.

5 jaar geleden

Reactie op EstherMoonen

Ik doe waarschijnlijk alles in de commode, misschien een klein mandje met w ...
Ojee, die ervaring ken ik niet. Ben benieuwd bij deze baby. Anders is het idd makkelijk weg in de commode te zetten. Had ik bij mijn eerste ook, maar dan was ik soms lang aan het zoeken, als het groter is verschoon ik niet meer op commode.

5 jaar geleden

Ik heb 2 mandjes op de commode liggen. 1 met een voorraad luiers en 1 met wat verzorgingsproducten (vitamine, borsteltje, bodylotion, etc). Ligt ook allemaal in de lades eronder, maar ik merkte dat ik het bij mijn dochter fijn vond om een paar dingen direct te kunnen pakken. Daarnaast staat er een pot sudocreme en een pak billendoekjes. Had ooit het idee om dat iedere x weer op te bergen in de la (want hoeveel moeite is het nou om de la open te doen en de spullen te pakken zou je denken), maar daar ben ik snel van terug gekomen.

5 jaar geleden

Ik heb blinnendoekjes links liggen, rechts een mandje met doekjes en luiers. Boven een mandje met bad spulletjes. Geen idee of het handig is, maar ik heb nog 10 weken 😂

5 jaar geleden

Wij hebben op de commode naast het aankleedkussen een houten kratje met Naïf billendoekjes en papieren inlegvellen van popolini (omdat we wasbare luiers gaan gebruiken). Daarnaast heb ik een beker/pot met dingetjes zoals een borstel, thermometer en manicure set. Los daarnaast heb ik een paar verzorgingsproducten van Naïf staan, en een paar daarvan staan ook op de plankjes erboven. Voor de rest vooral decoratie en een boekje en knuffeltje op de plankjes. Naast de commode heb ik een houten krukje met een luieremmer geschikt voor wasbare luiers ☺️